Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Costa es desmarca de la coalició 'anti-DA' proposada per Amadeu Rossell

Bartumeu avança que demanarà una reunió amb el polític liberal per parlar de la proposta
El conseller general Ferran Costa va afirmar ahir a títol personal que es desmarca de la proposta llançada pel secretari general de Liberals d’Andorra, Amadeu Rossell, de tirar endavant una coalició formada per tots els partits de l’oposició de cara a les properes eleccions generals per tal de treure DA del poder i que hi hagi un canvi polític al país. En declaracions als periodistes des del Consell General, Costa va dir que tot i que respecta “moltíssim” el secretari general del partit del qual és membre, “he de dir amb tota la contundència que no comparteixo el seu criteri”.
Amb
  • #8 i per què no?
    (28/04/17 14:05)

    I per que ha d'estar el Bartumeu a la llista? pot haver-hi gent preparada, jove i amb ganes de SDP o Liberals, deixant a un costat les 'velles' glòries del segle passat com Pintat, Bartu etc.

    Respondre
  • #7 3a via
    (28/04/17 11:53)

    L'opció d'una tercera via amb diferents sensibilitats es cada dia mes possible i podria neixer a la massana però no amb bartumeus pintats i compania. Nomes cal convencer una persona jove

    Respondre
  • #6 karlitos
    (28/04/17 09:20)

    Joan de la Cruz Planells va dir..
    ANDORRA no, ells.....i fa temps, son productes del passat.

    Respondre
  • #5 A.G.
    (28/04/17 09:13)

    De què li val criticar tant a DA si no és capaç de fer alguna concessió pel bé d'Andorra, una aliança, encara que no sigui la millor!, sempre serà millor que el govern que tenim.

    Respondre
  • #4 Marc
    (28/04/17 09:08)

    Senyor Costa, li recordo que van donar suport en el seu moment a DA, sens dubte tenen una part de responsabilitat. Crec fermament que val la pena fer una coalició de partits per salvar el nostre país.

    Respondre
  • #3 Josep
    (28/04/17 09:06)

    Amadeu, el Costa aquest et farà el llit. De fora vingueren i ...

    Respondre
  • #2 karlitos
    (28/04/17 08:26)

    Bartumeu per cap de lista......!!!! jajajajajaj, la hipocrisia dels politcs....!El poble dAndorra vol politics preparats per el secul XXI NO politics del secul XX passats de voltes.... que nomes volen cadires i sous.

    Respondre
  • #1 Joan de la Cruz Planells
    (28/04/17 07:20)

    Una aliança de perdedors, liderada pel Bartu? Pobra Andorra...

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts