Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Escaldes-Engordany

Campanya de circulació dirigida als motociclistes

Actualitzada 28/04/2017 a les 06:48
La policia iniciarà dilluns 1 de Maig una nova campanya de circulació adreçada als conductors de motocicletes i ciclomotors. Verificaran si els vehicles estan en condició de circular, si han passat la ITV, si els pilots tenen assegurança, permís de conduir i llicència. També buscaran infraccions de trànsit.
Etiquetes
  • #8 Campanya de concienciaciò si us plau !!
    (28/04/17 17:53)

    Aquest és el resultat d'apostar per un capitalisme i consumisme desmesurat, soroll, velocitat i contaminació .... els vehicles de motor són els veritables protagonistes de la nostra societat, no les persones i el seu benestar.

    Respondre
  • #7 Fast and furious
    (28/04/17 17:48)

    Andorra és una pista de carrreras, on tot tipus de vehicles de caràcter esportiu conduïts per salvatges interrompen les converses i el descans veïnal amb els seus horroros sons provocats per motors d'alta cilindrada i poténcia.nadie controla ni la velocitat ni el so, això és com l'antic Oest, on la llei no existeix, país de pandereta, per poligoners amb diners però sense classe ni educaciò .....

    Respondre
  • #6 jaume
    (28/04/17 16:55)

    Hi tant! També caldria controlar convenientment els taxistes, que s'aturen on els surt dels ous, si cal provocant petits embussos de trànsit, darrera corbes tancades, sense senyalitzar convenientment les maniobres i fent bona la dita que si no hi ha més accidents és perquè Déu no vol!Ep i no oblidem tampoc els vehicles particulars, que no tenen ni idea de com circular per les rotondes, només posen l'intermitent quan se'ls enganxa el bolso o la jaqueta amb la palanca, estacionen a les places de motos, o en doble fila o a les places de minusvàlids! I no oblidem aquells que impunement llencen els papers, plàstics i tota mena d'altres deixalles per la finestreta! Espera! Tampoc no hauríem de deixar passar l'oportunitat d'aturar el jovent que a les nits de divendres i dissabte es dediquen a recórrer els carrers de les parròquies cridant, llençant cubells d'escombraries al mig de la calçada i pertorbant el descans dels veïns... ui! Espera espera...!

    Respondre
  • #5 AGP
    (28/04/17 14:32)

  • #4 Pepe
    (28/04/17 14:25)

    Clar, es evident que en temps normals no busquen les infraccions de trànsit.

    Respondre
  • #3 ciutadana
    (28/04/17 13:30)

    Bona iniciativa, abans eren el pitjor qie hi havia a la circulació, peto ara, se' ns dubte son els ciclistes! Per quan una campaña per a ells i també, el que toca com a vehicle:  pagament de taxa de circulacio, matricula visible al sillin, assegurança de responsabilitat civil, obligacio de señalitzar maniobres de gir i de circularen fila india???

    Respondre
  • #2 Passivitat policial
    (28/04/17 09:38)

    Aquest titular hauria de ser primera portada, és una de les necessitats més importants del País, el soroll ensordidor de les motos i la velocitat elevadíssima converteix Andorra en un circuit de carreres il·legal, és propi d'un polígon de Vallecas, no d'un país suposadament desenvolupat ....

    Respondre
  • #1 Joan