Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'comissió bpa'

El Govern obre la porta que el BCE faci de guardià del sistema financer

L’executiu creu que a través de l’acord d’associació hi ha una opció que la banca andorrana tingui com a protectora, controladora i fons de liquiditat la institució europea
Govern està estudiant les opcions per aconseguir que el Banc Central Europeu (BCE) es converteixi en l’anomenat prestador d’última instància del sistema financer andorrà. Aquesta consideració consisteix que l’organisme tindria missions de control coordinades amb l’INAF i al mateix temps seria l’encarregat de dotar de liquiditat si es produís una crisi bancària. La necessitat d’un prestador d’última instància es considera com un dels elements clau per millorar la plaça financera i donar-li estabilitat. Ni l’INAF ni possiblement tampoc l’Estat tenen disponibilitat de recursos per assumir aquest paper. Aquest va ser un dels temes que es van tractar ahir durant la
  • #10 Juas juas juas
    (29/04/17 00:16)

    Bank Of Spain coming soon!!!!!

    Respondre
  • #9 Jordi
    (27/04/17 17:59)

    No hi ha diners per pagar la festa, així de simple. El BCE, la UE i tota la comparsa, ens tenen més que controlats i al no tenir moneda pròpia estem lligats de mans. Treballar amb Euros es el que te... Formem part de la zona Euro, volguem o no volguem i ens hem venut per dos reals. Vergonyós!!.

    Respondre
  • #8 Julia
    (27/04/17 17:00)

    Preparant les portes giratòries per a la sortida ministerial.

    Respondre
  • #7 Bota d'Or
    (27/04/17 14:44)

    Aquest ministre és un crack. Se'n va a parlar a la comissió BPA - on hauria d'haver donat moltes explicacions pel merder que han organitzat en l'espoli.... i avui es parla del BCE i l'FMI. Jajaja... és un crack, un Cristiano Ronaldo de les finances.

    Respondre
  • #6 Parra
    (27/04/17 12:41)

    Intervenció i ingerència descarada de la Troika a Andora, això sí, maquillat de bones i solemnes intencions.

    Respondre
  • #5 Colonitzats
    (27/04/17 12:33)

    Juasssss .... posar el BCE a controlar les finances d'Andorra és com posar a un gat a vigilar uns ratolins ....

    Respondre
  • #4 AND
    (27/04/17 12:31)

    Tot el que es pugui aconseguir cedint el minim de sobirania/dignitat, si no res.

    Respondre
  • #3 Homologació d'Andorra
    (27/04/17 11:04)

    Així és, el BCE necessita una Andorra feble però al mateix temps integrada seguint el rumb neoliberal que poc a poc està trencant un tradicional Estat de Benestar Europeu i un Estat Protector reemplaçant-amb un Estat dirigit per un govern plutocràtic centralitzat sota el domini del capital financer europeu que al seu torn és depenent de Wall Street.

    Respondre
  • #2 Ben fet
    (27/04/17 08:59)

    Normal si passa alguna cosa qui pot intervindre , ara per ara ningu l edtat no te calers, en el seu dia es va parlar de que els 100000 € estan garantits per compte i titular , i qui ho pagaria aixó , amb el cas Bpa crec que no a funcionat....

    Respondre
  • #1 BPA-ECUADOR...
    (27/04/17 07:35)

    I ara BPA-ECUADOR...! Que dirà en JPM d'això? També frau fiscal??

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts