Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
França

Toni Martí deixa entreveure que Macron seria millor per a Andorra

Destaca que “és un gran europeista” i assenyala que el futur del país depèn de l’acord amb la UE
El cap de Govern, Toni Martí, va deixar entreveure ahir que la victòria d’Emmanuel Macron a les eleccions presidencials franceses seria millor per al futur d’Andorra tot i refermar que el Principat defensarà la realitat del país guanyi qui guanyi. El líder de l’executiu va dir que “és evident” que els dos candidats tenen “plantejaments molt diferents” sobre la UE i que el Principat ha apostat per l’obertura. “A Andorra també hi ha gent que creu en un possible progrés de l’economia tancant-se, però jo penso que res creix i res s’ha fet sense obrir-se”, va dir.
En aquest sentit, va
  • #8 Josep
    (26/04/17 16:45)

    Igual que al Cap de Govern, no m'agrada gens la senyora Le Pen. Això no treu que l'opinió del Govern ha de ser neutral respecte als Caps d'Estat, és una norma bàsica de la diplomàcia.

    Respondre
  • #7 karlitos
    (26/04/17 14:22)

    Jo deixo entreveure hara i sempre que el sr. Marti es el pitjor cap de Govern, Josep pintat, Albert Pintat, Marc Fornè i Bartomeu que Andorra ha tingut.El millor el sr. Reig que ha fet la constituiciò d´Andorra.

    Respondre
  • #6 Titelles a sou
    (26/04/17 10:08)

    Els nostres polítics no representen al ciutadà andorrà, representen als seus nous amos, és a dir, la Troika, que consisteix en la Comissió Europea, el Banc Central Europeu i el Fons Monetari Internacional.

    Respondre
  • #5 Un d'Aqui
    (26/04/17 09:38)

    El Sr.Cap de Govern,totes aquestes manifestacions i opinions personals seves com a cap les hauria d'evitar,som neutrals i necessitem de tots,fins i tot de la Sra.Le Pen,encara que no sigui elegida,aquesta politica pot tenir al parlament Europeu més de 100 dip.i ens pot ajudar molt.Sr.Cap,pensi abans de dir qualsevol ..........

    Respondre
  • #4 Pujolant
    (26/04/17 09:38)

    Politar andorrà va dir..
    @Politar andorrà, responent a la teva pregunta de millor per a qui? MIllor per als interessos de Toni Marti. SI guanya la Marine, el Martí dura dos dies, i el Toni ho sap...

    Respondre
  • #3 Lluc
    (26/04/17 09:22)

    El millor es Lepen i despres no entrar a la comunitat europea, d on s esta marchan totom!!! 

    Respondre
  • #2 Politar andorrà
    (26/04/17 08:46)

    Però millor per a qui? Per al ciutadà o per als interessos de la Oligarquia d'Andorra?

    Respondre
  • #1 Sentit Comú
    (26/04/17 07:01)

    Ningú és pitjor que el govern actual ! 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts