Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

Saboya defensa que el nou ministeri donarà “empenta econòmica”

Afirma que és “una aposta claríssima” pel sector empresarial i perquè la imatge del país a fora millori
El ministre d’Afers Exteriors, Gilbert Saboya, defensa que la cartera de nova creació que assumirà a partir del 15 de juliol dedicada a economia i innovació és “una aposta claríssima” que fa el Govern “pel món empresarial”, per “donar una empenta en obertura econòmica” i per “focalitzar-se en temes d’innovació” per tal de ser “més competitius”. Saboya va lamentar ahir “la tradició de criticar les decisions de Govern” per part de l’oposició –els partits van denunciar que se li ha creat un ministeri “fet a mida” fruit de la decisió d’abandonar Exteriors– i va afirmar que treballarà perquè la remodelació
  • #9 Ciutadana
    (25/04/17 22:18)

    Es al.lucinant la cara dura instalada en la política!. Un te dret a deixar el que fa , si li convé, però deixar un lloc, fer-ne un altre a mida, precissament d'un estament que s'hauria de clausurar per ser inutil total, axó si tot pagant la padrina, i embolica que fa fort, anar fent forat a les despesa pública, mentre en apartats cabdals es retalla. Es de jutjat de guardia. Ja n'hi ha prou de poca vergonya!

    Respondre
  • #8 Vergonyós
    (25/04/17 16:39)

    És increible, després de 7 anys ara diuen que fa falta un ministeri d'economai, i que s'ha fet surant aquest temps ? és unapressa de pel en tota regla, lo d'aquest Govern és vergonyós. Jo em demano que ha fet durant aquest 7 anys les secretaries d'estats anomenades de "Diversificació econòmica" i D'AFers econòmics internhacionals" ? Què és el que està dient el Sr. Saboya que els Secretaris d'Estats no han fet la seva feina ? i perquè continuen ? Jo haig de continuar pagant impostos per pagar aquests ineptes ? Dimissions ja !! Moció de censura ja!

    Respondre
  • #7 esteve
    (25/04/17 11:56)

    Sona igual que el famos impuls del Pintat que tant be va anar

    Respondre
  • #6 alex
    (25/04/17 10:32)

    Impuls enxufistic volien dir al titular no ?

    Respondre
  • #5 Andorra Brexit !!
    (25/04/17 09:44)

    L'única solució és vendre al País al millor postor? En aquest cas al capital Espanyol? Només cal veure com està Europa per entendre que el que esteu fent és un suïcidi col·lectiu solament per salvar els vostres interessos.

    Respondre
  • #4 Venuts
    (25/04/17 09:40)

    A privatitzar el que era públic li diem obertura econòmica i empenta econòmica? Els polítics esteu al servei de les polítiques mundialistes de la UE, no al servei del ciutadà.

    Respondre
  • #3 Marta
    (25/04/17 09:23)

    Ja era hora que hi hagués un ministeri d'economia. Ja només ens falta el d'hisenda. El que no sé si té massa sentit és que l'impulsor de pagar una milionada a Monitor group per elaborar un pla de diversificació econòmica copiat d'altres territoris i fallit a Andorra sigui ara el nou ministre de la cartera d'economia. Tampoc acabo d'entendre aquest afany de "viatjar" si aquesta era la raó per deixar exteriors.

    Respondre
  • #2 Sentit Comú
    (25/04/17 08:47)

    DA fa molta por ! tenim un govern sense objectius clars. De moment, la famosa obertura econòmica no ha portat el seu fruit i ha estat un fracàs ! El negoci Andorrà no veu millores i la caixa de final de dia mana ! El problema número 1 son els accessos. I de moment, l'únic atractiu sembla ésser la fiscalitat baixa. Que voleu que vinguin a fer empreses internacionals en un país amb un únic accés per carretera ! Hem d'ésser realistes i sortir una mica més lluny que Barcelona per veure com funciona el món que ens envolta ! I el perill enorme que tenim és aquesta tendència a tirar del costat espanyol sense mirar i protegir els Andorrans ! Hem perdut l'equilibri entre França i Espanya. Això ens farà molt mal ! Al fi que som ? Un minúscul país perdut al mig dels Pirineus entre França i Espanya ! No produïm rès i no som autosuficients ! Depenem a 100% dels nostres veïns. A vegades, em sembla que l'oblidem. I tampoc s'ens coneix gaire a fora ! Doncs, si, critiquem perquè som criticables ! 

    Respondre
  • #1 john
    (25/04/17 08:11)

    Sr. Saboya que vostè no tingui la "tradició" de treballar, i que no entengui quina es es la funció de l'oposició, i que tothom no pot estar d'acord amb el govern dels bons, no vol dir que hagin de deixar de fer-ho malgrat els seus comentaris demagogics.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts