Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
telecomunicacions

Andorra Telecom oferirà línies de mòbil espanyoles l'any vinent

El projecte passa perquè els clients podrien tenir un número de MásMóvil, amb tarifa similar a la que tenen al país veí, i tot es facturaria al Principat
Andorra Telecom ha endegat un projecte per oferir als clients nacionals la possibilitat de contractar un número de telèfon espa­nyol que s’inclouria en la mateixa factura andorrana. La iniciativa és possible perquè Andorra Telecom posseeix el 2,7% del capital del grup MásMóvil, que inclou Yoigo i Pepephone. L’acord que s’està negociant comportarà que a partir de l’any vinent els clients d’Andorra Telecom puguin tenir un número de telèfon de MásMóvil amb unes tarifes molt similars a les que l’empresa espanyola aplica als seus abonats al país veí.
L’acord té dos condicionants. El primer, segons explica el director general d’Andorra Telecom, Jordi
  • #23 Españofobia!!!
    (21/04/17 23:05)

    Cansat dels Trolls que participen al diari, 75000 hab mes o menys al pais, on marxaran 70.000 dels habitants que marxin durant el 2017 d Andorra ???? A ESPAÑA !!! CAP AL SUD, sou tant espavilats que inclus si marxeu al altre punta del mon, l avio l agafeu a BCN, a Toulouse la majoria no sabeu ni que existeix un aeroport !!! No es questio de españolitzar, ni totes les rucades que s escribiu, es questió de mira els numeros de l STA, que la gent utlitza lel Roming majoritariament a España,  sigui per anar de vacances al altre punta del mon, a la platja o sigui per anar a Portugal,...per cert porto 4 anys anat de vacances a França, 15 minuts tardo a SFR per fer me una traja de mobil frances amb 20 euros problema resolt, estudiants deixeu de escriure al diari i estudieu !!!! 

    Respondre
  • #22 Julio
    (19/04/17 04:17)

    Si algú vol nº espanyol que compri una tarja de prepagament a La Seu

    Respondre
  • #21 Rosa
    (18/04/17 23:35)

    La cruel veritat és que 4 s'estan venent el país a espanya a canvi d'una cadira. Encara no s'han adonat de que acabaran com un kleenex? Hem pàgat 30 milions d'euros a una empresa espanyola, per ara fer de comercials seus. Per cert arruïnada i a punt de fallida.

    Respondre
  • #20 Passaport español
    (18/04/17 19:11)

    Ara per acabar toca passaport español pels andorrans

    Respondre
  • #19 Joan
    (18/04/17 17:45)

    Barrufet va dir..
    No em cau la baba ni molt menys, però es veu clarament que és una questió de volum de negoci.Però tampoc poso el genoll a terra com vosté quan sento la paraula França, sr Barrufet, GDR o qualsevol altre nick que vulgui utilitzar.

    Respondre
  • #18 Barrufet
    (18/04/17 14:29)

    Joan va dir..
    Perdoneu ! Us agrada tant tenir Espanya menjant-se Andorra ? Sembla que us cau la bava quan sentiu la paraula d'Espanya com molts ! 

    Respondre
  • #17 Barrufet C
    (18/04/17 14:27)

    Vist tots els comentaris, em sembla que globalment tothom està fins els collons de la situació actual ! I jo també. Tinc els collons plens de la ridiculesa de les actituds que pren aquest país ! Hem arribat a un punt que fa pensar que hem perdut el coneixement així com el sentit comú ! Quasi tot el que toquem fotem la pota !! I el pitjor de tot és que sembla que ningú façi cas a l'opinió publica ! 

    Respondre
  • #16 Jorge
    (18/04/17 12:12)

    Canut va dir..
    Mira, te daré algunas: Volver a la Andorra de los 80, Santificar a los Contrabandistas, Bendecir a la antigua Banca y despedir al 90% de los funcionarios, privacitando y liberalizando todos los sectores.  ¿Que te parece?.

    Respondre
  • #15 Administrador
    (18/04/17 12:01)

  • #14 menosmovil
    (18/04/17 10:30)

    Sabeu que Masmovil és la pitjor companya de mobils que hi ha a l'estat espaniol? Una companyia que entre altres coses no dona Ip publica als seus abonats de ADSL, una companyia que capa ports i controla els teu router de tal manera que qualsevol dia et trobes que te l'han resetejat a valors de fàbrica sense dir-te res? Si sentiu poques queixes sobre aquesta gent és, senzillament, per que els clients fugen tant aviat com poden. Si, preus bons, però res més. A més, a nivell mòbil usa la xarxa propia (yoigo) amb una cobertura ridícula, i la d'Orange que és la mes pobra de totes, i no et permet mantindre cap trucada en moviment, si no es que et mous per una ciutat important.Si aquesta gent ha de ser qui porti la veu cantant a SOM, ja podem plegar.

    Respondre
Veure’n més
23
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts