Construir una estació d'autobusos on no caben els autobusos és del gènere bobo ....
RespondreEncore un truc fait dans les règles ! Bref ! La routine ! Qu'est ce qu'on est bon pour faire les choses dans les normes ! On a des flèches ici !
RespondreLa tornarem a fer dos o tres cops ! ja estem acostumats ! Paga la padrina !
RespondreAnim, que amb les reformes necessàries el pressupost anirà inflant...
Respondre
dand va dir..
Els que han votat DA sembla que no eren massa concients del que feien ! Els resultat, el tenim aquí ! El balanç és negatiu en molts aspectes ! Han votat DA per la desil.lusió política ! El mateix que a França: Han votat Hollande no per ell sinó contra Sarkozy !
dels lliberals diu!!!! que es DA sinò la part resignada dels lliberals!
RespondreAquests arquitectes segurament son del partit Liberal......!Els mateixos que el túnel dels dos Valires i el Jordana de ministre.
RespondreA Andorra SEMPRE hi han entrebancs perquè quan fem coses, molt sovint per no dir sempre, començem per la taulada. Tot va lent i fet a mitges per culpa de mala planificació, comissions que controlen comissions i encapçalen commissions per controlar les obres ! Al final, ningú sap rès i es fan les coses a corre cuites i mal fetes !
Respondre
Quin despatx d'enginyeria ha fet el projecte? Es que no hi ha el departament de Govern,que ho revisa i controla? Doncs que ha pasat aqui? Les responsabilitats on son? Pais,d'endollats,amiguets i de favorets politics en definitiva una misèria tot plegat.
Respondre