Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

La consellera Bonet preveu deixar SDP per discrepàncies internes

Malgrat desvincular-se de la formació, mantindrà la plaça a ple temps al Consell General com a membre del grup mitx
La consellera Sílvia Bonet preveu abandonar Socialdemocràcia i Progrés (SDP) i continuar com a parlamentària independent al Consell General. Una decisió que segons fonts parlamentàries està motivada per discrepàncies internes amb la direcció del partit. Bonet, que ahir no va desmentir la notícia però va declinar fer declaracions, podria fer efectiva la baixa la setmana que ve. Fonts de Sindicatura van explicar ahir que la consellera no ha comunicat formalment la seva decisió al Consell General però van assegurar que quan es desvinculi del partit podrà seguir ocupant la plaça a ple temps que li va cedir el grup parlamentari
  • #21 politburó
    (09/04/17 00:45)

    no m'estranya que vulgui marxar. L'ambient a SDP deu ser irrespirable: allò és com una mena de politburó soviètic de l'època de Breznev. Amb líder embalsamat inclòs.

    Respondre
  • #20 Enric
    (09/04/17 00:42)

    Pobra Bonet! Una nova víctima de la misoginia marca de la casa! Ànims!

    Respondre
  • #19 Marian
    (09/04/17 00:41)

    Ja veig que el Bartumeu ha tret tots els seus gossos (ja no n'hi queden gaires) a mossegar aquesta nova deserció. Però deixar el partit i no deixar l'escó és exactament el que el va fer el Jaume el 2013 quan va deixar el PS.

    Respondre
  • #18 Ramon
    (08/04/17 21:34)

    vaig votar a Sdp l'escó espero que tingui la decència de deixar-lo, ja està bé de aquest canvi de barrets. De ps a Sdp i ara a on vas?? Ja ni ha prou 

    Respondre
  • #17 Sofia
    (08/04/17 21:31)

    Sílvia, jo vaig votar a Sdp tot i no agradarme gaire tu, no em vas agradar com a ministra ni com a consellera en l'oposició, ara marxes, el meu vot et torno a repetir va ser a Sdp i gràcies a ell et van nomenar consellera. Espero deixis l'escó a Sdp que es l'únic mereixedor de fer oposició, vist que lo teu es viatjar. 

    Respondre
  • #16 Ordinopower
    (08/04/17 20:09)

    Aquesta potser es buscara una cadireta al Comu d Ordino.... como si lo viera.

    Respondre
  • #15 Desintegració pausada, lenta però total
    (08/04/17 20:07)

    Un pas més cap a la desaparició d' Andorra..... quina classe de gent ens representa!!!!....suposo que ara el vot anirà cap a la mà del DA que li dona de menjar....

    Respondre
  • #14 Un altre titella,res de nou.
    (08/04/17 20:06)

    SDP no és una alternativa per al país, és un "canvi de torn" per poder perpetuar l'oligarquia del país, és una "oposició" perfecta per DA, perquè no exerceix com a oposició, exerceix com un amortidor social perquè el poder establert no trobi cap obstacle en la seva carrera per afavorir al Capital, que és qui realment mana ...

    Respondre
  • #13 per el Yuri...
    (08/04/17 17:55)

    Yuri va dir..
    Em sembla yuri que no estad entenen els comentaris, que jo sàpiga, tothom accepta que es discrepi del partit, el no s' accepta, perque NO ES ACCEPTABLE, es deixar el partit i mantenir l' escó que te gracies al partit. Tenim llistes tancades, no obertes, com hauria de ser i així si que escolliriem a les persones. Però , en aquest cas, no es així.

    Respondre
  • #12 Remei
    (08/04/17 17:50)

    Ja n'hi ha prou de sempre laMateixa cançó, no estic còmoda al partit, marxo del partit però guardó la plaça de consellera, i a ple temps tot i que no es posible ja em faran que sigui posible. Sra no està bé això ni de lluny, a veure en quina candidatura o partit la veurem a partir d'ara. 

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts