Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Andorra la Vella

Es doblen les sancions per excés de velocitat

Actualitzada 04/04/2017 a les 06:48
Les multes per excés de velocitat es van doblar el 2016 en comparació amb l’any anterior. El 2015, la policia del Principat va posar fins a 5.898 sancions per excés de velocitat, mentre que l’any passat la xifra es va disparar fins a les 12.391. Més de la meitat de les infraccions (7.116) es van detectar pels radars mòbils.
Etiquetes
  • #8 Caspio
    (04/04/17 18:13)

    No és que es corri més, perquè en realitat no es pot amb la circulació conjestionada pròpia de Pekín, és que es multa més, com una forma més de recaptar impostos, com si no paguéssim bastants.La nostra seguretat no importa res, el que importa és la Caixa.

    Respondre
  • #7 Presa de pel
    (04/04/17 18:07)

    Primer es venen cotxes de 500cv es fan vies cada vegada més amples i il·luminades, però els límits de velocitat pertanyen als anys 60, tot un pla estratègic per sancionar i recaptar, per omplir les arques de l'Estat de diners, quan la principal causa de accidents no és la velocitat, són les distraccions com ara wahtsaap, les xarxes socials etc .....

    Respondre
  • #6 conjestió
    (04/04/17 14:29)

    Raul, tu vas poc per Barcelona o Madrid no??

    Respondre
  • #5 pasamonte
    (04/04/17 10:07)

    Ai Deu meu. I sense cap nomativa que ampari l'utilització de radars ni la seva homologació, amb senyals insuficients (solament en un costat de la via), mal posades (darrera d'arbres) i contradictòries (pòrtic a la rotonda del km 0).

    Respondre
  • #4 Raul
    (04/04/17 08:58)

    Des de fa un parell d'anys Andorra sembla un circuit de carreres, un país sense llei, on cada un fa el que li dóna la real gana.Coches i motos a gran velocitat en qualsevol moment del dia, vehicles sorollosos amb escapaments trucats, carreres entre vehicles, tot això sumat al sobredimensionat parc mòbil que ha convertit Andorra en una de les ciutats més sorolloses,brutas i conjestionadas del món.

    Respondre
  • #3 Mes controls
    (04/04/17 08:44)

    La veritay es que si ha de posar ma per que hi ha massa esvojarrat suelto, el que tampoc s'enten es que en un tram el de la duana - Sant julia on s'ha habilitat uns carrils bici es permeti anar a 90 km x hora no te sentit i mes vist la distancia ha recorre

    Respondre
  • #2 marc
    (04/04/17 08:18)

    La gent cor més o simplement s'han donat instruccions de recaptar més?De totes formes crec que cal més controls.

    Respondre
  • #1 GAD
    (04/04/17 07:50)

    Em sembla perfecte perquè a Andorra, la gent condueix cada dia més malament ! Haurien de venir a Encamp més sovint  perquè els cotxes passen molt ràpid pel poble !  Haurien de sancionar més l'ús del telèfon mòbil. Cada dia vec conductors de Camions, camionetes i cotxes amb el mòbil a la mà conduint. Jo, posaria la multa pel mòbil a 200 € i posaria, com a França, el carnet amb punts ! 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts