Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
conreus

Agricultura donarà una prima per produir vi amb segell de qualitat

Sílvia Calvó defensa que tingui un ajut igual que la carn d’Andorra per reconèixer l’esforç suplementari que fan
La producció de vi tindrà ajudes públiques. El model a seguir és el mateix que el que es va aplicar als ramaders implicats en el projecte de carn de qualitat d’Andorra, segons indica la ministra d’Agricultura. Sílvia Calvó destaca que després de l’aprovació del reglament que fixa els criteris a complir per obtenir el segell de qualitat del vi, el Govern “ara els donarà un suport econòmic perquè al final aquest esforç suplementari que fan els productors per participar d’aquesta qualitat controlada s’ha de reconèixer d’alguna manera i es reconeix amb una prima”.
Els quatre cellers que comercialitzen deu vins del
  • #20 Tasting
    (03/04/17 09:17)

    Algun-@ voluntari per canviar el que fa i fer de ramader? A canvi s'entrega el ramat i l'ajut i es regala un kit amb el calendari del pagés.

    Respondre
  • #19 Lauredià
    (02/04/17 21:21)

    Enhorabona a tots els taronges productors de vi...

    Respondre
  • #18 Anna
    (02/04/17 20:31)

    CON DOS COJONES !!!

    Respondre
  • #17 In vino veritas.
    (02/04/17 19:23)

    JOAN va dir..
    JOAN, si considerem que Sant Julià és la capital vitivinícola del país, tot just hem tancat el dossier Ikea, Victoria Secret, grans mariscades. Doneu-nos un respir. Cada cosa al seu temps o “poc a poc i bona lletra”. El vi produït a Laurèdia no perjudica la salut.

    Respondre
  • #16 Miquel Calsina Gordi
    (02/04/17 19:20)

    I jo vull una prima pels comptables que fem la feina bruta de Govern.

    Respondre
  • #15 Joan
    (02/04/17 18:19)

    Lo d'aquest país és de traca, a subvencionar als rics. La trumfa, la carn, la dalla i ara el vi ... Vergonyòs!!

    Respondre
  • #14 Julia
    (02/04/17 16:21)

    On hem de firmar, o cal que ens afiliem per rebre ajuts a la qualitat com fuster, mestre, infermera, cuiner, dependent, manyà?

    Respondre
  • #13 erc
    (02/04/17 15:55)

    Millor seria possar els diners al fons per pensions de la CAAS,  això  és tirar els diners! 

    Respondre
  • #12 JOAN
    (02/04/17 15:03)

    Volleu dir qué tot el vi es d´origen del País o també el xanxullos d importar vi de fora i barejar, controleu.

    Respondre
  • #11 Bodegas Luis Megía.
    (02/04/17 14:00)

    El millor que poden fer els micro-productors de vi és no moure's de la zona guay de gent guapa que té com a hobby privat la producció de vi.

    Respondre
Veure’n més
20
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts