El col·legi professional considera que hi ha elements funcionals que ells han de resoldre
El Col·legi d’Enginyers estima que tal com està redactat el plec de bases per embellir l’avinguda Meritxell i Vivand és necessària l’aportació d’un dels seus professionals en el projecte “perquè bona part dels problemes i del plec està focalitzat en aspectes funcionals, temes urbanístics i fluxos de circulació”. És el parer del president del col·lectiu, José Luis González, que sosté que el fet que la feina l’assumeix un enginyer “no té perquè provocar un conflicte amb els arquitectes, perquè les competències en urbanització i urbanisme són clarament compartides”. Considera que la fórmula ideal seria “un equip multidisciplinari amb un enginyer
i que mes va dir..aquesta si que es bona!! el colectiu de pintors tambe reivindica lo seu.
RespondreSi tenim en compte que en aquests país els arquitectes tenen atribucions per sobre de les que tenen als països veïns...