L'entitat invertirà els diners recaptats per Mamapop en l'edició d'uns tríptics amb imatges sobre possibles símptomes de la malaltia
El director de Mamapop, Manel Simon, fa entrega d'un xec de 5.000 euros al president d'Assandca, Josep Saravia
M.B.
Actualitzada 31/03/2017 a les 17:37
L'Associació Andorrana contra el Càncer (Assandca) engegarà aviat una campanya per conscienciar la ciutadania sobre la importància de la detecció precoç del càncer de mama, i ho farà amb l'ajuda de la recaptació de l'espectacle Mamapop. Avui ha tingut lloc l'acte d'entrega d'un xec de 5.000 euros per part de Mamapop a Assandca, que els invertirà en l'edició d'uns tríptics amb imatges sobre possibles símptomes de la malaltia.
El president d'Assandca, Josep Saravia, ha explicat que també aprofitaran aquests diners per invertir-los en el programa de transport sanitari que trasllada els malalts a Espanya per poder rebre el tractament, i es treballa també per poder desplaçar-se a França.
Des de l'organització de l'espectacle s'han mostrat molt satisfets perquè han superat força les expectatives previstes, i per tant no dubten que hi haurà una segona edició, tot i que no han volgut avançar la temàtica.