Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia

El president de la CEA alerta que l'economia del país està estancada

Xavier Altimir, president de la Confederació Empresarial Andorrana, va alertar ahir que “l’economia del país, tot i l’esforç legislatiu que s’ha fet per atraure la inversió estrangera, reflecteix un clar estancament”.
Segons Altimir, els indicadors econòmics mostren una “mínima millora”, però que bàsicament s’ha notat en el sector turístic. “El model immobilista i generalista utilitzat fins al dia d’avui no funciona”, va remarcar Altimir en la presentació de la memòria de la CEA. En aquest sentit, va assenyalar que s’ha de ser proactiu per atreure empreses estrangeres, crear universitats internacionals d’avantguarda i invertir en talent.
A més, va recordar que per estar
  • #10 Lluis
    (30/03/17 19:12)

    Dons tu avies estat el primer defenso de DA ara no ploris!!!!!

    Respondre
  • #9 EU Andorra
    (30/03/17 18:39)

    DonPiso va dir..
    Abans de dir bestieses hauria de pensar una mica. Soc propietari de pisos i francament, no estic satisfet de l´estat actual de les coses perquè els propietaris no estem protegits. Ens deixen els pisos fets un desastre i tenim molt pocs recursos. Quan es tracta de cobrar lloguers impagats, és un desastre perqué moltes vegades ens quedem amb les ganes ! Doncs, entenc que algú no vulgui arrendar un pís ! i desprès, cadascu ha de poder fer el que vol amb lo seu  no ? 

    Respondre
  • #8 Jordi
    (30/03/17 18:05)

    L'economia del país, l'han estancada polítics i funcionaris. EL sector privat agonitza i ells continuen vivint al "país de les mil meravelles". Només hi ha una manera de sortir de tot això: Fer les coses bé.6

    Respondre
  • #7 Cansino
    (30/03/17 13:14)

    Ja feia temps que no et queixaves! Massa temps feia! Si dius que hem de ser mes proactius, comença tu proposant solucions, però solucions factibles i realisables al nostre país. Es nota que no estàs al dia dels treballs que es fan a Govern. Escolta l'entrevista a la ministra Eva Descarrega i te'n assabentaràs. Abans de parlar hem d'informar-nos!

    Respondre
  • #6 DonPiso
    (30/03/17 09:46)

    manca una llei que penalitzi amb forts impostos als propietaris de pisos que els tenen tancats i no els fiquen al mercat immobiliari... de pisos n'hi ha i molts.... de tancats.Això afavoriria que els preus dels lloguers es mantinguin estables.

    Respondre
  • #5 Venuts
    (30/03/17 09:35)

    Més que estancada jo diria que està en venda al millor postor, la privarización de les funcions públiques i la "externalització dels serveis" com prefereixen anomenar-lo, és la tònica general d'un país que ha perdut la seva sobirania davant els interessos del capital Espanyol i de la UE.El "negoci" és per als que vénen de fora, que veuen en Andorra un suculent pastís ... la Llei del mercat interior i la lliure circulació de persones és un abans i un després en la història d'Andorra. La Oligarquia Andorrana està fora de perill, i les seves fortunes també, pels seus acords favorables amb la UE, però el ciutadà mitjà cada vegada és més paupèrrim.

    Respondre
  • #4 Rupert
    (30/03/17 09:29)

    Hola Xavier, penso que tens tota la raó, més i+d i mirar de produir coneixement per exportar, per això, cal més talen, Força Andorra!

    Respondre
  • #3 Joan
    (30/03/17 09:09)

    Ja estan els de la CEA un altre cop plorant? I què volen ara? Baixar més els sous, empitjorar les condicions de treball dels assalariats, o como es diu ara, "flexibilitzar"? Mentre que als països de l'entorn els sous pugen un mínim d'un 2% (valor proposat per les patronals, pas pels sindicats), aquí a Andorra, què?

    Respondre
  • #2 Eduard
    (30/03/17 08:58)

    Eduard va dir..
    La manca de lloguers , en la meva opinió, en molta part es degut a les separacions de parella, per l egoisme i la manca de valors, que amb algú , ja li deu interesar que això vaigi aixi.....

    Respondre
  • #1 Eduard