Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Medi ambient

Andorra ratifica l'acord de París per lluitar contra el canvi climàtic

El pacte entrarà en vigor al país el 23 d’abril i el Principat és el 140è Estat que hi dona suport
L’ambaixadora i representant permanent d’Andorra a les Nacions Unides, Elisenda Vives, va dipositar ahir l’instrument de ratificació de l’acord de París a la seu de l’ONU a Nova York, segons va informar ahir el Govern mitjançant un comunicat. Aquest acord internacional va ser adoptat a París fruit de les negociacions dutes a terme en el marc de la 21a sessió de la conferència de les parts del conveni marc de les Nacions Unides sobre el canvi climàtic, que va tenir lloc el mes de desembre del 2015 a la capital francesa i que va comptar amb la participació d’Andorra. L’acord
  • #8 Rob
    (26/03/17 10:38)

    aixo que vol dir que eliminaran la incineradora? o que importaran mes residus de catalunya? pura hipocresia i foto nomes per la galeria.... no hi ha un trasport public efectiu, cap transport alternatiu tal com un tren lleuger, els carrers plens de cotxes, un cotxe una persona, contaminació a la capital...

    Respondre
  • #7 Papista
    (25/03/17 16:19)

    Que es noti que som més papistes que el Papa...

    Respondre
  • #6 greenwar
    (25/03/17 13:09)

    Si els USA no ho ratifiquen ni ho volen ratificar, de que servirà fer els Quixots i gastar diners.

    Respondre
  • #5 lladres vigilant les gallines
    (25/03/17 12:01)

    una contradicció paradisos fiscals lluitant contra el canvi climàtic, ves per on!

    Respondre
  • #4 Dartagan
    (25/03/17 10:16)

    I al mateix temps importen residus per cremar. Ja poden ratificar.

    Respondre
  • #3 Carlemany
    (25/03/17 09:41)

    Aquesta noticia es notícia de portada!Excel•lent notícia!!!!!

    Respondre
  • #2 GDR
    (25/03/17 09:33)

    Hauríem de començar a mirar la nostra contaminació aquí a Andorra ! No tenim massa informació al respecte ! podem signar tot el que volem però el més important és treballar per la salut dels ciutadans i no fer-ho per obligació. En aquest tema no som pioners. Mès aviat estem al nivell d'una republicà bananera. I encara ! 

    Respondre
  • #1 Gonzo
    (25/03/17 07:53)

    El "canvi climàtic", que governarà el planeta, establirà pràcticament una dictadura científica,que entre altres coses, farà que tots els països perdin la seva sobirania en estar vinculats a la mare ONU.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts