Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Encamp

Torres manté que continuarà realitzant tasques en l'àmbit privat

El cònsol d’Encamp remarca que es pot “compaginar perfectament” la feina al comú i a l’empresa de topografia que té.
El cònsol major d’Encamp, Jordi Torres, defensa la compatibilitat entre la tasca política i la professional, i referma que seguirà desenvolupant tasques en l’àmbit privat com a topògraf. El mandatari va sortir ahir al pas de les acusacions dels consellers comunals de Liberals d’Andorra, Jordi Troguet i Maribel Lafoz, afirmant que “la meva responsabilitat envers el comú i les tasques que efectuo són plenes”, i assegurant que “es poden compaginar perfectament les dues coses”. “La major part del temps el dedico al comú d’Encamp. En algun cas puntual evidentment [que em dedico a l’empresa] perquè tinc un negoci particular que
  • #35 catalina la gorda
    (25/03/17 08:31)

    Meri va dir..
    Exacte, fer fer...no fa gran cosa.Els dossiers s'acumulent i no hi ha cap resposta tic tac tic tac

    Respondre
  • #34 Encampada
    (25/03/17 01:58)

    Meri va dir..
    El tenim i ara, no podem fer rès ! De totes maneres, amb la mentalitat que hi ha a Encamp globalment, no penso que es pogui fer meravelles. No hem d´esperar que sempre sigui el Comú qui façi coses. Els ciutadans també han de fer prosperar el poble en general. Dona la sensació, moltes vegades que tothom espera a veure que passa ! Així, no anirem gaire lluny !

    Respondre
  • #33 cortalet
    (24/03/17 21:57)

    els politics es voten per cumplir un projecte politic no un individu, que es paguin consellers a 2000 euros mensuals per molt poques hores de treball , per no dir actes de presencia, ja es un escandol , pero hi han llocs com els de consol i subconsol que a mes de estar mes remunerats , tenen que ser de dedicaciò exclusiva ja que son carrecs publics , semblant als de funcionari, i als funcionaris tenen que tindre dedicaciò exclusiva. No es pot dir que el consol no tingui temps per atendre a depen quines persones i si per fer una segona feina, o que digui quina es la seva primera feina en campanya electoral 

    Respondre
  • #32 Jaume
    (24/03/17 21:10)

    Potser que la solució seria que quan una persona entra en un càrrec públic hagi de deixar la seva feina contractant una altra persona. Si es tracta d'un funcionari hauria d'agafar una excedència.Fa massa anys que la politica s'ha covertit en una paga extra per 4 anys.

    Respondre
  • #31 Meri
    (24/03/17 20:10)

    GDR va dir..
    Aquest és el tema GDR ... fent la feina de consol tampoc és un crack ... mira com està el poble i el comú

    Respondre
  • #30 Dimissiò
    (24/03/17 18:16)

    La regla d'or del polític .... "Porque yo lo valgo".Desafortunada la declaració d'aquest subjecte, personalment crec que si no dimiteix per falta d'ètica, haurien tirar-ho al carrer sense honors.

    Respondre
  • #29 and
    (24/03/17 18:13)

    "Granujilla" estàs en un càrrec politic a un ens públic, baixat el sou si no tens prou feina.....

    Respondre
  • #28 karlitos
    (24/03/17 17:41)

    Perque tenim 7 comùs.....? Si lles sobra el temps....menys el sou es clar.Crec sincerament que el millor seria que el Govern contracti una auditoria per portar els comùs tots sortiriam guanyant.....!!!!

    Respondre
  • #27 Estadi comunal
    (24/03/17 17:27)

    Enhorabona!, almenys és sincer!, no voliau DA??, doncs ja veieu com va tot, una darrera l'altra! Tot plegat és molt trist, com era Andorra fa uns anys i la gent que tenim al capdavant ara...

    Respondre
  • #26 AND
    (24/03/17 14:33)

    La seva declaració significa que ser Cònsol Major d'Encamp no comporta massa feina, doncs té temps a dedicar-se a altres ocupacions. Potser caldria que li fessin un contracte de mitja jornada si es mereix aquest lloc de treball.

    Respondre
Veure’n més
35
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts