Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
esports d'hivern

Prohibit fer 'randonnée' a la nit

L’esquí de muntanya no es podrà practicar a les estacions entre les deu de la nit i les set del matí
Les estacions no permetran practicar l’esquí de muntanya a les seves instal·lacions entre les deu de la nit i les set del matí. Així ho han acordat Ski Andorra i la Federació Andorrana de Muntanyisme (FAM) que ahir van presentar la normativa que a partir d’ara s’aplicarà a les àrees esquiables de les estacions i que hauran de complir els practicants d’aquest esport. Aquesta, la nocturna, serà l’única de les tres franges horàries en què no es podrà fer randon­née quan els dominis estiguin tancats al públic.
Així, de dos quarts de sis de la tarda fins a les deu de
  • #8 Jaume
    (22/03/17 22:14)

    Josep va dir..
    Si tens un accident amb el cable, tranquil que tu tampoc denunciaras re, si a cas la familia en dol, es ben trist que una concienciacio tant conciliadora encara trobi gent com tu per no agrair la! Salut

    Respondre
  • #7 Jesus
    (22/03/17 18:19)

    Felicitats a les estacions i sobretot a la federació de muntanya, que han aconseguit que puguem practicar amb seguretat aquest magnífic esport! Estaria bé que la gent es llegeixi el comunicat que ha fet Ski Andorra i la FAM! Podrem practicar esquí de muntanya des les 17.30 a les 22.00 amb seguretat sense cables. Entre les 7.00 i les 9.00, a totes les estacions. Lògicament, si neva i tiren dinamita, millor no ens hi apropem. No hi veig el problema, felicitats Jaume i Carlo!

    Respondre
  • #6 Josep
    (22/03/17 10:21)

    Les pistes d'esquí estan concebudes per esquiar de baixada. La rando per explorar espais no freqüentats pels practicants de l'esquí alpí. Per aquesta mateixa llogica que apliqueu i donat que la muntanya es de tothom, entenc que els buguis amb orugues o les motos de neu, son benvingudes en horari diurn dins les estacions d'esquí.

    Respondre
  • #5 ciutadana
    (22/03/17 09:50)

    No em sembla normal que la gent vagi a esquiar de nit. Poc a poc anem capgirant la manera natural de viure. Es obvi que es perillós.

    Respondre
  • #4 Marc
    (22/03/17 09:47)

    @Jordi : estàs pixant fora de lloc !!!!! Parlem de seguretat a pistes per tots els practicants!

    Respondre
  • #3 Josep
    (22/03/17 09:32)

    Per llei les muntanyes són públiques i per tant d'us comú per a tots els ciutadans. No podeu fer un reglament que vagi en contra de la llei. No sancionareu perquè seria il·legal i perdríeu davant de qualsevol instància judicial.

    Respondre
  • #2 Fany
    (22/03/17 08:43)

    Felicitats per la decisió presa, va morir un amic quan practicava l'esquí de nit a pistes. És molt perillós ja que les màquines treballen i no hi ha bona visibilitat. Jordi no crec que sigui x un benefici econòmic, ja que de dia si que està permès. 

    Respondre
  • #1 Jordi
    (22/03/17 08:13)

    És lògic, la privatització de les pistes només contempla el benefici econòmic, no la solidaritat amb els que fan randonnée.Las muntanyes ja no són de tots, el capital es fa amo de tot, inclùs de les nostres muntanyes.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts