Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia

Un excomissari de la UE assegura que Andorra no pot estar fora d'Europa

Günter Verheugen creu que Brussel·les només acceptarà una mesura transitòria per al tabac
Günter Verheugen, ex-comissari europeu d’Empresa i Indústria de la Unió Europea (UE), va destacar ahir que Andorra no pot quedar aïllada com un país autosuficient enmig de les muntanyes, en el món globalitzat actual. En aquest sentit, va instar el Principat que arribi a un acord amb la Unió Europea. “La vostra estabilitat depèn de l’estabilitat de la regió”, va indicar Verheugen, en una jornada que va organitzar l’Empresa Familiar Andorrana per abordar els futurs reptes d’un acord d’associació entre Brussel·les i el Principat.
Verheugen va assegurar que el gegant europeu veu els microestats com Andorra, San Marino o Mònaco com
  • #13 karlitos
    (21/03/17 21:53)

  • #12 estevet
    (21/03/17 18:11)

    Grups d'interesos, complots, mà negra, il·luminati, l'esglèsia, la màfia, la banca, els funcionaris, els polítics... Així va l'humanitat i Andorra no ha sabut/volgut/pogut mantenir-se al marge de tot aquest tuf. Amén.

    Respondre
  • #11 The Observer
    (21/03/17 18:03)

    Hola, soc el conferenciant. La tarifa genèrica es de 20.000 €, cal sumar discurs pro-Europa 8.000 €. O Europa o res 9.800 +. Lloar al govern 18.000 €. No us puc fer factura, ah per cert hotel de 5*****GL, desplaçaments dietes i algun val de regal per fer compres

    Respondre
  • #10 Una mica de reflexió
    (21/03/17 16:39)

    Aquest senyor pot tenir raó o no ,el que està clar és que aquí la majoria de comentaris bastant prepotent  (un mal estés als pota rància)parlant com si Andorra fos una grand potencia que pot abasti d'alguna cosa a la resta del món, senyor no tenim res i ja fa molt temps que avisen que el comerç  i el turisme tenen els dies comptats, una mica de humiltat i no estaria malament escolta diverses opinións per que res del que era viable fa 30 anys tornarà a ser la font d'ingressos, per la EU no crec que Andorra sigui necesaria i voler quedar-se estancat a un món de fa 30 anys es també una mort anunciada i no queda més que dir que caixa o faixa perquè avui per avui sols ens queda que un país que es una máquina de negocis amb decadència i de produïren aturats ,està clar que tots aquest busos de nens que es veu cada matí tindran que està molt ven preparats per poder trobar feina a fora ,aquí sols treballaran els 4 privilegiats que ja tenen la cadira de traspàs que els espera ,la resta no 

    Respondre
  • #9 Jo no vull
    (21/03/17 15:13)

    and va dir..
    Totalment d'acord amb "and"!!!! Quans diners portem gastats en tota l'operació de propaganda pro-acord d'associació???

    Respondre
  • #8 karlitos
    (21/03/17 12:25)

    Es proposem a Xina , Corea del nort o Rusia una lancedera de missils ao llac engolasters o naturlandia, pot ser que després sigui la UE a negociar amb nosaltres i No nosaltres a negociar amb ells .... és una opció també.....!

    Respondre
  • #7 Sos Andorra
    (21/03/17 12:00)

    Un excomissisari que ha de dir.Europa no es bó per Andorra. Només pot afavorir el sector de la banca entra a Europa.Per els altres sector a morir som massa petits per voler fer el Gran. Millor queda.se com estem. No necessitem que ens manir ningú de fora. Tenim que fer l Andorra. Sense cap dubte. Ojo que aquests polítics funcionàries Andorrans ens porten a la ruina del país.

    Respondre
  • #6 pepe
    (21/03/17 11:19)

    Es un error regalar soberania a unos burocratas q solo sirven a grupos de interes, sobre todo alemanes...

    Respondre
  • #5 Fredo
    (21/03/17 11:04)

    La Geo-economia ara es diu Brexit, tots els capitals estan sent redirigits cap al Regne Unit, és per això que es "persegueixen" els capitals, perquè flueixin on ells vulguin, i de pas acaben amb les sobiranies econòmiques de la resta de països. "Doneu-me el control del subministrament de diners d'una nació i no em importarà qui faci les seves lleis."Mayer Amschel Bauer Rothschild

    Respondre
  • #4 And
    (21/03/17 09:30)

    A mes atenció amb el BREXIT pq ja comença a quedar clar que crearàn un macro-paradis fiscal per aprofitarse de la hiperregulació-fiscalització de la UE. Aleshores no cal tenir pressa ara i pendre decisions precipitades cedint la sobirania a la UE.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts