Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

Som Com Som denuncia una pintada LGBTIfòbica al Parc Central

El col·lectiu ha posat en coneixement del Ministeri d'Afers Socials, Justícia i Interior i del comú d'Andorra la Vella la pintada que "incita als delictes d'odi"
La pintada que ha aparegut avui a una paret del Parc Central

La pintada que ha aparegut avui a una paret del Parc Central

La pintada que ha aparegut avui a una paret del Parc Central

Som Com Som
Actualitzada 09/03/2017 a les 13:32
L'entitat Som Com Som ha denunciat a través de les xarxes socials una pintada amb contingut LGBTIfòbic que ha aparegut en una paret del Parc Central d'Andorra la Vella. El col·lectiu considera que "incita els delictes d'odi" i per aquest motiu ha posat en coneixement del Ministeri d'Afers Socials, Justícia i Interior i del comú d'Andorra la Vella de l'existència de la pintada. 

El president de l'associació, Carles Perea, ha demanat al comú que esborri la pintada:
   
 
Etiquetes
  • #10 Virtus
    (10/03/17 07:45)

    Les coses  que hauríem de controlar son les pintades sobre les parets que cada dia dia n'hi han més ! Quant al contingut d'aquesta pintada, si paso al davant, no n'assabento del que és ! Moltes persones no saben el que és SOM COM SOM. La discreció en coses marginals és la millor manera de fer-se oblidar !

    Respondre
  • #9 Premsa groga
    (10/03/17 01:28)

    Quina xorrada! És una marranada feta per un prepúber o adolescent i ja surten a titllar-ho d'atac homòfob. Jo aquí llegeixo en vertical:"Nata amor 2 noies" i després un altre "graciós" ha afegit en lectura horitzontal les inicials "LGTB" i ha empastifat la "N". Que una associació es defensi, ok, és el seu paper. Però que els mitjans de comunicació tractin una empastifada a una paret com una notícia i creïn polèmica al voltant, em sembla un despropòsit. Inclús  RNA, un mitjà públic que paguem entre tots ha tingut que fer els seus comentaris i entrar a debat. Amb tot el respecte pel col·lectiu LGBT, totalment respectable, crec que aquest tipus de declaració per part dels seus representants només aconsegueix descredibilitzar-los.

    Respondre
  • #8 Joan Pau
    (09/03/17 22:36)

    I qui paga que l'esborrin? A mi no m'agraden moltes coses i no demano a l'estat que gasti en arreglar-ho

    Respondre
  • #7 Han
    (09/03/17 21:38)

  • #6 Pepe
    (09/03/17 20:34)

    Esto del delito de odio es una forma de ir contra la libertad de expresion de aquellas personas q no comulgan con ellos. Parece ser q odiar ya no es un derecho. Uno tiene todo el derecho a ser gay pero no existe el derecho a criticarlo bajo el eufemismo de delito de odio.Antes se atentaba contra la seguridad del estado y ahora se dice delito de odio. 

    Respondre
  • #5 Pepito
    (09/03/17 19:57)

    Quins comentarios!!!!A mi em fan escriure sense ganes

    Respondre
  • #4 pipiCan
    (09/03/17 18:50)

    I perque no presenten denuncia?  Seria el normal no?  No hi ha camares?  Que les mirin i trobaran als culpables i a tota la gent que porta els gossos sueltos quan esta prohibit. 

    Respondre
  • #3 Normalitat
    (09/03/17 18:47)

    Estic per la llibertat de tothom i respecto a la gent malgrat que no entenc                        l´homosexualitat de cap manera. Però francament, s´en parla massa dels gays i lesbianes quan de fet es tracta d´una minoritat que fa molt, massa parlar d´ella. Haurien d´ésser més discrets que poques vegades és el cas. Doncs que callin i deixin de tocar la moral cada vegada que pensen que estàn atacats. 

    Respondre
  • #2 Lobby rosa
    (09/03/17 16:24)

    Avui en dia tenim un nou tribunal de la inquisició, el del lobby Gay homosexual.

    Respondre
  • #1 Grafitti artistic
    (09/03/17 16:19)

    Quí són Som Com Som per exigir al Comú que esborri el "grafitti"? A mi, aquest grup no em representa, i crec que si els molesta, haurien treure'l ells mateixos.Estem boixos o què....

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts