Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Medi ambient

Els turismes amb matrícula anterior a C8000, vetats a Barcelona el 2019

La mesura afecta els vehicles més contaminants i registrats abans de l’1 de gener de 1997
Els vehicles més contaminants matriculats abans de l’1 de gener del 1997 no podran circular per Barcelona ni l’àrea metropolitana a partir del 2019, així ho va anunciar ahir el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull. En el cas d’Andorra, això afectarà les matrícules anteriors a la C8000, segons va poder saber el Diari. D’altra banda, la iniciativa també contempla que les furgonetes inscrites abans de l’1 d’octubre del 1994 tampoc puguin rodar per la capital catalana i rodalies. En el cas d’Andorra es tracta de les que tenen matrícules anteriors a la B9000.
La
  • #5 Brunus
    (07/03/17 23:46)

    Per quan alguna mesura semblant al Principat, principalment a Escaldes i Andorra, fomentar el vehicle compartit i altres mesures per treure vehicles que fan col·lapsar les vies en hores punta. Hi ha més vehicles que habitants

    Respondre
  • #4 No home no
    (07/03/17 12:15)

    Aixo no afecta, ni afectara cap vehicle estranger.A veure si ens enterem bé de les noticies.

    Respondre
  • #3 Josep
    (07/03/17 12:12)

    Article propi del dinar amb el cunyat de diumenge. No crec que l'ajuntament de Barcelona ni cap altre limiti la circulació de vehicles estrangers a la seva demarcació. De fet he circulat per Paris amb dies parells i senars en dies de transit limitat amb el meu cotxe andorrà sense que ningú em digui res

    Respondre
  • #2 Tiffon
    (07/03/17 11:55)

    als cotxers estrangers no es normal que afecti... o hem de saber les normes de tot el mon? no contamina mes tenir els busos tota l'estona aparcats amb el motor ences? a Andorra aixo es el pa de cada dia i ningu fa res.

    Respondre
  • #1 Joan
    (07/03/17 08:42)

    Una normativa que no té res a veure amb la contaminació.En el fons el que es pretén és reactivar les economies, obligar al ciutadà a renovar-se i poder vendre l'excedent de milions de cotxes nous que s'amunteguen a les fàbriques sense una solució més que seguir i seguir venent cotxes.

    Respondre
5
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477