Ampolles abandonades en un camp de la parròquia.
J. GONZÁLEZ

A mes del carrer...sobretot als locals d'oci nocturns, que venen destilats alcoholics a menors sense cap mirament!!!(Que ja no hi haurien d'entrar, però al menys no servir begudes d'alta graduació a mebors, i es el pa nostre de cada dia...)
Respondre
Si algú es nega a que fassin adn al seu gos que passarà.L'autoritat té altres mitjans per denunciar i vigilar que es cumpleixi els reglaments.Ja esta bé i quin mal ha fet la sèrie csi.Una manera de fer podria ser la vigilància per zones, i més en aquelles on ja es veu que hi ha moltes tifes.Bueno ja veurem que passa.
Respondre
Dues batalles perdudes, la mostra està en els nostres països veïns, on l'índex d'alcoholisme no para de pujar, juntament amb la delinqüència, la violència i altres patologies pròpies d'unes societats on no s'educa, només es castiga.Nosaltres no aprenem res de els nostres veïns, però hem descobert que és una excel·lent forma de fer "caixa".
Respondre
Ho dubto molt, i més quan l'alcohol, a més de ser un inhibidor social està subjecte a un 70% d'impostos, seria com tirar-se pedres a la pròpia teulada ...
Respondre
Més controls de surpresa per part del ministeri als locals d'oci nocturn i més sancions als propietaris, perquè sabem que están vénen a menors, així comença a complir amb la llei. I si el menor beu a les hores que sigui també responsable pel que causa. Pagar sancións per alguns és fàcil, perquè no es fa com en altres països, i com càstig se le fan fer feines socials
Respondre