

El "Procés engegat" beneficia a l'oligarquia andorrana, pels fons i subvencions europees, en diferents materias.Aixó si, a canvi de la independència econòmica del país.
Respondre
L'argument és doncs "no rectificar és de savis", com que el procés està en marxa...
Respondre
A hores d'ara no hi ha res a fer ni rascar ... Som vassalls del Regne d'Espanya, hem estat homologats per la UE i per la Troica.
Respondre
La UE no ens respecta, França ens deixa de costat i Espanya ens vol conquerir.Tracteu o pacteu amb Rússia i China, són les economies emergents. El continent Euro-Asiàtic és molt més que la UE i la seva troika.
Respondre
Directe al Abisme = DA som la rialla del món...
Respondre