Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Liberals reclama al Govern que aturi les negociacions amb Europa

El partit afirma que “no és un bon moment” per dialogar amb una Unió Europea que “no se sap com serà a final d’any”
Liberals d’Andorra exigeix al Govern que aturi les negociacions per formalitzar un acord d’associació amb la Unió Europea. La formació assegura que atesa la conjuntura comunitària actual “no és un bon moment” per acostar-se a Europa, i en aquest sentit reclama que les converses es posin en “stand by”. És una de les directrius que el Consell Nacional que va celebrar ahir el partit traslladarà al congrés que se celebrarà al maig. Segons va explicar la consellera general Judith Pallarés en finalitzar la cimera liberal, “la gent ha expressat molta preocupació”, i per tant “reafirmem que s’ha de fer una
  • #12 No a la UE
    (06/03/17 13:43)

    Vull precisar que no soc lliberal,però veien la manera de com va Europa es lo més assenyat que es pot fer aturar aquestes negociacions i esperar a veure eñ que pasa.

    Respondre
  • #11 Venuts
    (06/03/17 12:30)

    Tot això acabarà irremeiablement amb l'annexió d'Andorra a Espanya ....

    Respondre
  • #10 Fastiguexat
    (06/03/17 02:38)

    Els lliberals van aprobar la llei contra el contrabando i materies sensibles, sense que ningú els hi demanés l'any 1998. Recordem que les taxes del tabac sumen 1/3 part del pressupost de govern. De que viurem ara? Quina pena de politicuchos tenim

    Respondre
  • #9 karlitos
    (05/03/17 21:58)

  • #8 MARKLIN2
    (05/03/17 19:39)

    Liverals son els que van fer les dues Andorres o sigui que ni cas.

    Respondre
  • #7 AND
    (05/03/17 18:11)

    Es clar ! El món està canviant molt ràpid ( BREXIT,TRUMP...) sembla que hi ha un corrent contra la globalització i la cessió de la sobirania nacional.A mes falta veure com acaba el tema a França ( LE PEN ) i Holanda. Els paissos UE de l'antic bloq de Europa de l'Est, cada cop son mes reaccis a cedir sobirania.Suissa va votar fa pocs dies no modificar la seva normativa fiscal de les empreses en contra de la "recomanació" UE.I devant d'aquest escenari, amb una UE mes debil que mai, apareix Andorra amb "el lliri a la ma" per negociar un salt a no se sap on.......Atureu o com a mínim apreteu moltissim en la negociació.S'ha de ser mes viu senyors del Govern!!!!

    Respondre
  • #6 El Gran Carlemany
    (05/03/17 17:49)

  • #5 karlitos
    (05/03/17 17:32)

    ¡Europa, Europa! es el unic cami que garant un futur millor, als nostres fills, nets i nossaltres mateixos, ni Boris, carlemanys, virtudis o pagaments.....!!!La por es de cobarts i ignorants.

    Respondre
  • #4 Virtus
    (05/03/17 16:59)

    Aquests que volen vendre Andorra a la UE són majoritariament "Andorranos con passaporte" i no tenen cap coneixement de la historia d´Andorra, de la nostra trajectoria fins ara. Molts tenen la memória curta o, millor, no tenen memória perqué no saben el que som realment, nosaltres, els Andorrans.

    Respondre
  • #3 El Gran Carlemany
    (05/03/17 15:58)

    Per a qui treballeu?. Qui us paga?. Tot Andorrà que atempti contra Andorra i els seus Usos i Costums, apart d'un mal ciutadà, és un traïdor. Sereu jutjats per la història!. VIRTUS UNITA FORTIOR!

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts