

Cagonsos.... Cuáaaanto cateto hay por aquí. Preocupados por defender.... ¿El qué? ante el temor de ser "españolizados". Si estarlo ya lo estáis, es sólo cuestión de tiempo y de forma. Pero la niebla mental no os deja ver ni un metro delante vuestro, cabestros. Encima que os quieren hacer un pvto favor para que tengáis voz los residentes de este pueblucho más abajo de la frontera vais y os ponéis en modo chulanga. Os merecéis todo lo peor que os pueda pasar por lelos. No importa, poco se va a perder al respecto. Señor Mimosín, valiente argumento el suyo de no opinar si no los interlocutores "no dan la cara". Diga que no da para más y ya está. Tan felices.
Respondre
Clar que si la Generalitat hauria de forçar que a Andorra s'exigis el vot a tots els que som dels països catalans. Ja que Andorra es part de Catalunya i això es una realitat, tots els periodistes d'aquí son de Barcelona i rodalies, les costums, els canals de televisió, el mapa del temps Andorra ja te la normalitat dels països catalans i es dedica un temps correcte a el prusses per la independència, l'anterior director era de ERC i l'actual també es independista, visca Catalunya .
Respondre
Desproporcionat va dir..
Totalment d'acord i de sentit comu. Aquests esgarramantes que continuin intrigant al seu pais i prenent el pel als seus companys.

Uyyyy! que es prepari España amb l' invasió d' andorrans!!!Que s' han pres alguna substància al.lucinógena aquests d' ugt???ja..ja..ja!Es clar que com que viuen a costa de " los compañeros i compañeras"...
Respondre
Eduard López Mirmi va dir..
Comparteixo la seva opinio.I afegeixo que aquesta proposta es totalment ridicula, fora de lloc i seria bo que inclus, els comportes a aquests llunatics un " avis" legal.

Totalment ridícul ! Andorra no pot decidir ni exigir aquestes coses. Hauría d´ésser una decisió exclusivament espanyola. I tampoc, no vec l´interès !
Respondre
Castellano Comunero va dir..
En principi i per principis no puc debatre amb anònims i/o pressumptes fantasmes. Jo dono la cara, espero doncs que el(s) meu(s) interlocutor(s) fassin el mateix. Entenc que és just. Si no respectem aquest equilibri, jo no puc dir-li per exemple: "llegeixi i/o busqui en biblioteques quines són les atribucions dels Sindicats"... Tanmateix tampoc puc ni sé rebatre opinions directes atacant a la meva persona si vostè s'amaga radere un pseudònim! Tan difícil és donar la cara? O potser....

Eduard López Mirmi va dir..
Aquesta questió és exclusivament nacional d'Espanya, no te res a veure amb Andorra com a país. Que un directiu d'una empresa amb tan dubtosa gestió, es preocupi d'una altra que no te res a veure amb ell, treurent-li temps de la seva ocupació, no pot ser bo per als consimidors d'aigua de la parroquia. Pot ser, pugui mostrar interés per la situació laboral dels treballadors de la ' ' seva ' ' empresa i oblidarse dels temes que li son al·liens. ¿ Que coi saps tu de les tasques que els hi competen als sindicats ?

De fore vingueren i de casa et tragueren. Quan trigarà aquest Govern a oficialitzar la nova Província espanyola?
Respondre
Totalment d'acord amb que una persona que signa un comentari amb els seus nom i cognoms i una que signa amb pseudònim no estan en igualtat i, per aixó , utilitzo aquest últim, sempre el mateix; suposo que tots els que participem en els comentaris del Diari coneixíem les normes prèviament, que les dicta el Diari, no nosaltres, les mateixes per tots els participants. Una equivocació: No ataco cap persona; retrec a un càrrec d'una empresa pública d'un país que es fiqui en un tema d'un altre país en el que no és competent el primer; al càrrec, no a la persona. Al final, per no poder dir, sí que ho has dit. Per últim, sé perfectament el que fan els sindicats perque son més anys dels que imagines dintre i/o participant en les seves tasques; pot ser, no saps que la època dels Trade Unions que ensenyaven a l'escola fa segles que va passar.
Respondre