

Ara seria un moment excel·lent per inaugurar el ràfting al riu Valira, de color verd i ple de merda, i sobretot coincidint amb el dia Silvestre mundial .....
Respondre
això hauria d'estar prohibit, i a més la possibilitat de desviació desmuntada completament. Quin peís!
Respondre
Quina vergonya i tot per deixadesa i feines mal fetes primer el colorant,ara les cloaques,que fan tots els tecnisc de medi ambient?aviat ens estiraran les orelles de La Seu o LLeida i amb tota la raó.
Respondre
No hi ha altres solucions? Tota la merda al riu? Una foto maca per promocionar a Andorra com a destí turístic de natura....Quedaran macos els marges del riu. En fi, esperem que el desglaç fagi millor feina que els nostres polítics.
Respondre
Si el dimarts mati ningú es lleva, malament, estarem tots difunts. Visca la guerra fisiològica!!
Respondre