

NO! NO! i NO! Ja en tenim prou amb les desgracies d'ACTUA. Deixeu que s'extableixin negocis de manera natural i sense parteres del tres al quatre si-us-plau!
Respondre
Workshop ? Així és, negoci per als que vénen de fora, no per als del país ....
Respondre
Esteu venent el país descaradament al capital de la UE ....
Respondre