Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


El disfressin com ho disfressin seguirem pagant els que tenim una nòmina al descobert, els de societats, grans empreses, i defraudadors diversos, seguiran fent el mateix, si tu pagues 4 ells 2 .... I mentrestant, en països "civilitzats" com Regne Unit, van a eliminar l'Impost sobre Societats per a petites empreses. La pregunta és per què queden empresaris tan imbècils que segueixen en Andorra i no han traslladat el domicili fiscal de la seva empresa a països "civilitzats"? Crec que volen convertir a Andorra en una extensió de Lleida, perquè si no no s'entén .....
Respondre
Les noves formes de control social estan relacionades amb l'impuls de les noves tecnologies audiovisuals, amb la creació de sistemes de vigilància i per descomptat amb el control total de la moneda, que el capital requereix per a la seva perpetuació.
Respondre
pepe va dir..
Es pot dir mes alt pero no mes clar. Ara només falta que retirin el paper moneda i ens possin un xip al braç.Tot arribarà....

pepe va dir..
Totalment d'acord.

y por supuesto no es una cesion de soberania hacia un ente malvado y maquiavelico y yo diria q incluso mafioso, como es la OCDE q lo unico q le preocupa es q nadie pueda poner los impuestos mas bajos q lo q sus miembros ponen. Si hay refugios fiscales, es pq hay infiernos fiscales, pero al parecer, a los q han firmado todo esto en Andorra, les han hecho una oferta personal, no sea q en Europa quede algun cabo por atar, q los siervos de la gleba no se escapen de ser sableados para q los señores feudales puedan seguir disfrutando del nivel de vida q tienen sin pegar un palo al agua.
Respondre
O sigui, que es pot defraudar fins a 50.000 i no passa res???
Respondre