Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Tribunals

Suïssa també denega a Espanya les dades dels Pujol que Andorra va entregar

La justícia helvètica no donarà informació mentre l’únic delicte imputat sigui el fiscal
Suïssa ha tancat el cercle. De les tres comissions rogatòries enviades des d’Espanya demanant dades de la família Pujol fetes igual a Andorra, Liechtenstein i Suïssa només ha tingut una resposta positiva. Andorra. Tant Suïssa com Liechtenstein s’han negat a entregar les dades que es demanen sobre la base del mateix motiu. Els dos països no reconeixen el delicte fiscal dintre del seu ordenament i per tant no poden enviar informació a un altre país partint d’una actuació que no és delictiva. Andorra tampoc no té el delicte fiscal inclòs en el seu ordenament, però la batlle Maria Àngels Moreno
  • #11 som submisses contentes
    (28/02/17 23:31)

    submisses som unes submisses i sembla que ens agrada perquè ningú es queixa.

    Respondre
  • #10 Claro q si Francisco FRANCO
    (28/02/17 18:44)

    Quina enveja tens d'Andorra FRANCISCO ;)

    Respondre
  • #9 Francisquet francisquet
    (28/02/17 18:43)

    Franciscuuuuuu lo unic que espero  es q la liis i aixi et puguin fotre fora del pais jajajya veuras com andorra no es espanya... i si tan t agrada espanya quedati i ni miris el diaridandorraI FATAL LA JUTGE QuE VA DONAR LA INFORMACIO... Coses tan delicades potse q ens les mirem mes i millor per no fotre en l'aire anys de feina

    Respondre
  • #8 PARA EL FRANCISCO
    (28/02/17 18:36)

    FRANCISCO pero que dius!!?!??!?! jajajajajajajjajajajajajaja que dius tio?? espavilaGENT COM TU FA FASTIG    FASTIG EM FAS!

    Respondre
  • #7 Andorrànitis
    (28/02/17 16:21)

    I desprès d'això encara necessitarem un visat per anar a la Seu!

    Respondre
  • #6 Andorra d'abans
    (28/02/17 15:45)

    Cuna de traïdors, venuts, covards, mantinguts, asistits, subvencionats i acomplexats. En això ens hem transformat!

    Respondre
  • #5 jordi
    (28/02/17 10:48)

    A veure, però és que algú no te clar que Andorra és una "quasi-colonia" espanyola? El que digui Madrid va a missa (mai més ben dit).

    Respondre
  • #4 karlitos
    (28/02/17 09:43)

    Es normal......Suissa no te frontera amb España pero els te mes grands q Andorra.

    Respondre
  • #3 Andorra primer !
    (28/02/17 09:42)

    Luxemburg ( que és un país de la UE) ja ho va denegar. Ara Suissa ( com no podia er altrament) tambè ho denega i penso que qualsevol pais ho pot denegar, sempre i quan els encarregats de respondre a les demandes sapiguin, que tot i els tractats internacionals ( que donen marge ) el que ha de primar és l'interès del pais Això Suissa i Luxemburg ho tenen clar. Segurament perque els que han de respondre a les demandes saben quin és l'interès del pais, perque el coneixen, en coneixen les vicissituds de la seva història, i per això no els fa cap mena de por de denegar-ho quan és preceptiu de fer-ho. Aquí Andorra, encara no fa tants anys no hi havia tants miraments del què diran. Ah ! i les visites per prendre declaracions de jutges forans tambè s'haurien d'acabar, a menys que realment els nostres ( no ho crec) no siguin capaços de fer la feina. Els països no tenen amics ( per molt que siguin veins) solament tenen interessos i els nostre interés és a l'inrevès del que s'està fent.

    Respondre
  • #2 AND
    (28/02/17 08:07)

    Primer Lienschtenstein i ara Suissa li diuen a Espanya que NO , que exerceixen la seva SOBIRANIA NACIONAL i apliquen la seva LLEI propia sense pors devant d'un altre Estat.Com ha de ser.Tot al contrari que ANDORRA que actua acobardida constantment devant de Madrid. En part es comprensible pq ja em vist el que van fer amb BPA desde les Espanyes profundes...Cal tornar a fer-se respectar devant d'aquests matussers mafiosos de la capital del Reino !!!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts