Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
diplomàcia

Mobilització a les xarxes socials pel tancament del consolat francès

Les campanyes a ‘Change.org’ i Facebook sumen més de 640 adhesions que rebutgen el trasllat
El tancament l’agost que ve del consolat francès ha suscitat l’enuig d’alguns ciutadans gals i també andorrans que condemnen la decisió del govern del veí del nord. Fins ara dues campanyes d’Internet han recollit més de 640 mostres de rebuig al tancament, una a change.org dirigida al president François Hollande i una altra a Facebook, on critiquen que l’administració dels residents francesos sigui transferida al consolat general de França a Barcelona i a Madrid.
“On són els nostres consellers consulars? No seran rellevades les seves atribucions? On és el nostre representant? No està concernit? Estem a bord d’un vaixell a la
  • #10 Francisco
    (23/02/17 06:46)

    Estos andorranos ahora que no se las den de extranjeros, son españoles a todos los efectos.      Que televisiones radios i periódicos miran aquí, de donde son todos los periodistas, que otro pasaporte tienen aparte del andorrano, donde tienen la casa de veraneo i después en lugar de España dicen la cursilada de vecinos del sur i los vecinos del norte, me gustaría saber cuánto tiempo hace que no van a Francia, en el Pas en lugar de frontera tienen un muro, solo la pasan los de Toulouse que viven en el Pas , pero bueno esto solo es un pueblo francés que no paga tva.    Gestiones francesas que vayan a Barcelona que es lo lógico.

    Respondre
  • #9 Laura
    (23/02/17 00:14)

    Sòc resident espanyola i també he signat la petició, com molts altres. En primer lloc per solidaritzar-me amb els meus conciutadans i amics francessos ja que, com a immigrant, sé de primera mà que no és el mateix poder fer els tràmits a casa que haver de desplaçar-se (amb el que això suposa de demanar dies a la feina o amb dies de vacances). I en segon lloc perquè penso que a Andorra, com a Co-Principat que és, ha d'haver-hi representació diplomàtica tant d'Espanya com de França. És la meva opinió

    Respondre
  • #8 andorrana
    (22/02/17 15:54)

    Aquest diari publique nomes el que li agrada.Aixó no es democracia.Penso comel nº 5,França sempre ens ha ajudat,sense demanar res!!!Malauradament,tenim alguns espanyols ara andorrans que no han estimat mai Andorra,s'han fet andorrans per interés propi!!!!

    Respondre
  • #7 Pour casual...
    (22/02/17 12:10)

    Ce n'est pas pour rien! La plupart des lycéens andorrans vont en France pour poursuivre les études.

    Respondre
  • #6 Casual
    (22/02/17 11:29)

    A quand la fermeture du Lycée ??  Nous français on paye le fonctionnement de cet établissement pour rien ! 

    Respondre
  • #5 xavi
    (22/02/17 11:26)

    artur... si vols presencia espanyola, ja saps on esta la frontera del sud, quedat per alla, que Andorra no es Espanya. Aixo que França no ens a volgut mai, t'equivoques, França en el passat va fer molt mes que espanya per Andorra, curt de memoria. La culpa la te els politics (d'origens espanyols) i el fet que a Andorra l'imigració sigui en gran majoria espanyola.

    Respondre
  • #4 Artur
    (22/02/17 09:27)

    quan mes presencia espanyola millor... frança no ens ha volgut mai i els politics andorrans no acaben d'estar a l'alçada... per quan l'ampliacio de l'ambaixada espanyola? seria una bona noticiavolem doble nacionalitat, abortament legal sota condicions, sindicats i preu de l'habitatge regulat... sí se puede!

    Respondre
  • #3 maisa
    (22/02/17 09:13)

    Pagas tu de tu bolsillo. Eres idiota o que??? Los sindicalistas solo quieren vivir del cuento, como todos los funcionarios publicos, piensan que aun ganan poco.

    Respondre
  • #2 GAndorra
    (22/02/17 08:48)

    El típic BLABLABLA de DA ! Però la situació és el que és ! Això arriba just després que França es doni compte que Andorra gira massa cap a Espanya ! Potser és una decisió de fa molt temps, però vista la situació, dubto ! 80% de turismes que entren van amb plaques espanyoles. Poso els catalans i els espanyols a la mateixa panera perquè al final, son tots de nacionalitat espanyola, i amb passaport espanyol. Potser ens hauríem de plantejar QUE VOLEM realment i tenir uns política turística CLARA ! 

    Respondre
  • #1 PEPE
    (22/02/17 08:28)

    No es preocupeu d aqui menys de tres meses eleccions Presidencials a França ,cambi de color Politic i l ´ambaixada continuara igual.Una mica de paciencia i a les urnes els residents Francesos i families  ja sabeu qué fer..

    Respondre
10
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts