Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
'cas sant julià'

Investiguen 70.000 euros de targetes

La policia escorcolla el comú per buscar documentació referent a totes aquelles despeses que no estan justificades o que no quadren els comprovants
La investigació oberta per la fiscalia i que va desembocar dijous en la detenció dels excònsols de Sant Julià, Montserrat Gil i Manel Torrentallé, i de l’interventor comunal, Josep Maria Altimir, ha estat motivada, tan sols, pels pagaments que els exmandataris lauredians van fer amb les targetes de crèdit de la corporació. Segons van confirmar fonts coneixedores del cas al Diari, els investigadors estan centrats a aclarir l’origen d’unes despeses que ascendeixen, en total, a 70.000 euros. A més de recollir les declaracions dels detinguts, que ahir van passar el segon dia en dependències policials, els agents es van desplaçar
  • #8 Pepe
    (18/02/17 18:22)

    I el Conseller de finances i el Conseller que portava Saccectur i Camp Rabassa ?Tots els membre de la majoria en aquell moment tenen de ser controlats.

    Respondre
  • #7 laurediana
    (18/02/17 13:55)

    Penso com el nº1!!!

    Respondre
  • #6 Josep
    (18/02/17 12:32)

    Tinc la sensació que estem patint més els ciutadans de laurèdia que no pas el propis afectats a partir del moment que els informin que ja poden tornar a dormir a casa.

    Respondre
  • #5 ...D
    (18/02/17 12:20)

    D... va dir..
    Més pallasso és qui els vota...

    Respondre
  • #4 karlitos
    (18/02/17 09:49)

    Les mateixes fonts també han apuntat que durant la investigació s'haurien trobat diferents factures falses que suposadament haurien fet alguns empresaris i comerciants de la parròquia a instàncies dels excònsols, per tal que poguessin justificar les despeses fetes amb les targetes de crèdit de la corporació. Noms de comerciants i empresaris......!No surtem perque...?

    Respondre
  • #3 D...
    (18/02/17 09:22)

    Això passa per tenir pallassos ! 

    Respondre
  • #2 Sandra
    (18/02/17 09:05)

    Aquests dies de grans tribulacions s'hauran probablement aprofitat per fer el gruix dels acomiadaments a Naturlandia. Els excònsols, dues nits a la policia. I les promeses electorals del Sr. Vila respecte els treballadors del parc, tot el contrari del seu discurs social i humanitari durant la campanya electoral. Qui creu encara en els polítics?

    Respondre
  • #1 Observador
    (18/02/17 08:27)

    Ai Déu meu si "Furguessin" per tots els calaixos de  tots els Comuns i Govern,que en sortiien d'històries similars a la de Sant Juliá,i potser amb més diners i tot.Aqui ja s'está fent un gra massa,que tornin els diners,que rebin un càstic en forma d'innabilitació politica i cap a casa.l'escarment ja s'ha fet.

    Respondre
8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts