Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Tribunals

La Batllia investiga la relació entre diners del càrtel de Sinaloa i BPA

La batlle Mingorance ha enviat una comissió rogatòria a Mèxic demanant informació de sis milions de dòlars que tenia el germà d’un alt càrrec polític de Sinaloa
La batlle Canòlic Mingorance ha demanat una comissió rogatòria a Mèxic per establir la possible vinculació entre sis milions d’euros dipositats a Banca Privada i el càrtel de Sinaloa. Mingorance ha tramès la informació a les autoritats judicials mexicanes perquè aclareixi els possibles vincles d’uns germans mexicans amb comptes numerats a BPA amb l’organització de narcotràfic. La recerca després de la intervenció de BPA va comportar la “troballa de tres comptes numerats relatius a l’Estat de Sinaloa inscrits en una acta del comitè per a la prevenció del blanqueig de capitals provinents del crim [del banc] on es fa al·lusió
  • #8 dand
    (14/02/17 19:41)

    el dia que va a declarar el cinca surt això!!! estem massa manipulats , pero ara es veu massa el plumero!!!

    Respondre
  • #7 Tornil
    (14/02/17 13:56)

    Algú es creu que la Batllia està capacitada o té capacitació per investigar alguna cosa ....?

    Respondre
  • #6 Andorra el Paradís de les Guineus
    (14/02/17 09:47)

    Pepe va dir..
    d'això no en tinguis cap dubte, hi ha gent que es molt professional en fer aquestes feinetes......

    Respondre
  • #5 ya prouuuu
    (14/02/17 08:28)

    ostras pensaba que buscaven lligams amb els nazis, o el exercit del rey jerges!!!!

    Respondre
  • #4 Tristesa
    (14/02/17 08:16)

    El món, al revès. Andorra prega a Mèxic que ens diguin si el germà d'un polític de Sinaloa està vinculat a un clan criminal de Sinaloa. Si fos cert, seria perfecte per a poder justificar al món que som una plaça financera conflictiva. És ben trist que per intentar justificar un espoli es vagi intentant desprestigiar el país d'aquesta manera.

    Respondre
  • #3 CDiego
    (14/02/17 08:04)

    Noticia a primera pàgina de El Pais d avui. Andorra surt sovint gracies al affaire BPA. Som famosos...publicitat gratuïta.

    Respondre
  • #2 Lluís
    (14/02/17 08:00)

    Ohhhhh!!! Que fort , i això es per tanca un banc , ara si tinc clar qui pagarà la festa .Tots els ciutadans 

    Respondre
  • #1 Pepe
    (14/02/17 06:55)

    A veure si troben algo, cosa que dubto. Al tanto que al final no fabriquin la prova. 

    Respondre
8
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts