Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Andorra es veu esquitxada per disputes territorials a València

El Partit Popular valencià ha acabat ficant Andorra dins de les disputes internes amb el tripartit d’esquerres que governa la comunitat des de les passades eleccions generals. La guer­ra aquest cop prové de l’adhesió de Torrent a la xarxa de municipis valencians Ramon Llull que està integrada dins de la fundació que porta el mateix nom. I aquí els populars han acabat esquitxant el Principat en base que no entenen què hi ha de fer un poble valencià en “una fundació amb seu a Andorra, que no respecta la llengua valenciana, la cultura i el territori de la Comunitat Valenciana”.
El
  • #11 David
    (07/02/17 22:27)

    L'idioma català que es parla a Andorra, filològicament parlant, és el mateix que es parla a València. Totes les universitats en reconeixen la unitat. Punt. Una altra cosa és que parlem variants dialectals les diferents zones a on es parla. Qualsevol que digui el contrari, o és un ignorant o un malintencionat. I els del PP són les dues coses.

    Respondre
  • #10 Dalt la muntanya
    (07/02/17 21:52)

    Mireu l'article La sobirania d'Andorra i el tractat dels Pirineus de fa un parell de mesos...

    Respondre
  • #9 Bla bla bla bla
    (07/02/17 21:10)

    Paisos catalans are coming!!!! La confederacion trans catala trans genero y LGTB ens guiara a conquerir el mon!!!!! Artúrrrrr dame Máaaaaaaaaasssssss catalonia power!!!!!

    Respondre
  • #8 Cerni
    (07/02/17 18:36)

    Res d'això és nou! Espanya des de temps remots ha intentat anexionar-nos...Fins i tot Franco havia proposat a França de donar-les-hi la Vall d'Aran si el Copríncep francès renunciava al seus drets sobre Andorra... I amb LlÍvia, més del mateix!Tambè ens va  enviar els seus soldadets a la frontera de baix per entrar a Andorra i quedar-s'hi! Sort dels francesos que no els van deixar entrar... En definitiva, no ho han aconseguit mai i no serà pas ara que ho faran.Això si: hem de tenir més cura de les nostres tradicions, cultura i llengua i malfiar-nos més dels estrangers.... 

    Respondre
  • #7 Andorrà de pota negra
    (07/02/17 17:07)

    Cada dia tinc més clar que Andorra acabarà annexionada al Regne d'Espanya ....

    Respondre
  • #6 laseu
    (07/02/17 16:54)

    @carlos confons el regne d'aragó amb la corona d'aragó.

    Respondre
  • #5 Joan
    (07/02/17 15:16)

  • #4 carlos
    (07/02/17 11:01)

    Fins al gorro de Catalunya i Valencia com ha paisos. Sou Comunitats Autonomes de Espanya i punt. Mireu el votres document d´identitat a veure que diu. Catalunya mai ha estat un Regnat, Catalunya ere del Regne d´Aragon.Cataluña es un territorio situado en el noreste de la península ibérica formado inicialmente a partir de los condados que formaban la Marca Hispánica del Imperio carolingio y cuya extensión y unidad fue completándose a lo largo de la Edad Media. Tras la unión dinástica del condado de Barcelona y el Reino de Aragón en el siglo XII, los territorios catalanes se constituyeron en parte integrante de la Reino de Aragón. A l´igual que Valencia formaba part del Regne D´Aragon i Valencia.

    Respondre
  • #3 politar digest
    (07/02/17 09:22)

    potser seria hora de fer com els valencians, la nostra llengua es l'andorrana, que per cert té moltes singularitats que s'estan perdent perque no es l'escola andorrana es l'escola catalana. Aveure si d'una vegada per totes tanquem aquest tema, perque al contrari ens passara COM MES COSINS MES ENDINS. 

    Respondre
  • #2 G...
    (07/02/17 07:57)

    Si us plau, mireu més cap a França i menys cap aquesta Espanya que ens està invadint ! Si us plau !!!! Hi ha més nivell i més cultura ! Espanya és un niu de problemes ( incloc Catalunya que és una regió d'Espanya) 

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts