Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
sindicats

Gabriel Ubach denuncia abusos en els ajuts per part de desocupats

El secretari general de l’USdA critica que “estem creant una societat d’assistits” que provoca que hi hagi persones que no volen treballar
El secretari general de l’USdA està convençut que el nombre d’aturats al Principat no correspon amb la xifra d’inscrits al Servei d’Ocupació, i també que entre els que hi ha allà molts no tornaran a treballar mai. Gabriel Ubach assegura que moltes vegades adreça persones sense feina a un empresari que li ha dit que busca treballadors i les condicions salarials i laborals no són dolentes, “i un mes després torno a veure l’empresari i em diu que no ha vingut ningú”. Situació de la qual en dedueix que no volen treballar i que atribueix al fet que “estem creant
  • #16 Kim.
    (08/02/17 13:48)

    Ja feu be de criticar els que defenen els drets dels treballadors del país; aixó sí, des de casa i ben calentets. Certament, el dit castellà "algunos solo abren la boca para rebuznar" se us pot aplicar. Si el sindicalisme al nostre país no té la força suficient per tindre una representativitat com als paisos veins, es justament gràcies a persones com vosaltres. Molt criticar i poc construir !

    Respondre
  • #15 Basia
    (07/02/17 05:25)

    Pues no entenc perque ataqueu de forma tan personal a algú que diu la veritat.. Els patètics sou els que l'ataqueu de forma anònima, burros... Poseu els vostres noms de veritat..

    Respondre
  • #14 And
    (06/02/17 18:05)

    Felicitats Sr. Gabriel! Una cosa és defensar els treballadors i un altre molt diferent són els galtes que s'aprofiten i que no volen treballar per molt que diguin. Segur que hi ha situacions complicades, però alguns realment no volen treballar i qualsevol excusa és bona (no serveixo, paguen poc, està molt lluny..., i així un no parar). Potser l'àrea de Govern que gestiona les ajudes hauria de saber quan diuen que no a una feina i treure l'ajuda.

    Respondre
  • #13 Qui,vostè asistit ?
    (06/02/17 17:51)

    El primer asistit que tenim  al país és vostè perquè no té ni ofici  ni benefici, solament la boca molt gran

    Respondre
  • #12 Autònom
    (06/02/17 17:30)

    Els primers "assistits" sou els funcionaris.Andorra sembla la "cova d'alibaba". Els treballadors i petits autònoms del privat, passant-les magres per arribar a final de mes i els del sector públic donant-nos lliçons de vida, fent caixa i faixa, visquen dels impostos que paga la gent.

    Respondre
  • #11 ei
    (06/02/17 17:06)

    Si vols fem un canvi,jo faig la teva feina, amb el teu sou horari etci tu cobres del servei d ocupacio lo q els desocupats cobreninclus cobraria menos per fer la teva feinachange?

    Respondre
  • #10 fora
    (06/02/17 17:03)

    Mira senyor sindicalista, ja esprou penos viure d caritat, pq un empatic com tu surti a dir la seva,pensa aban o no parlis

    Respondre
  • #9 Nazaret
    (06/02/17 16:36)

    Sr. Ubach, sin entrar en lo que usted opina. No se puede empezar la casa por el tejado. Haga hincapié en las horas no retribuidas y su control, los convenios inexistentes,en acercar las condiciones privadas a las públicas (o al reves). Luche y entonces y solo entonces sera una voz creíble, autorizada y respetada.

    Respondre
  • #8 penòs
    (06/02/17 13:27)

    a defensar lo seu... si hi han mes ajudes te por que es quedin sense paga triple

    Respondre
  • #7 Castellano Comunero
    (06/02/17 13:14)

    I tu et dius sindicalista ? I pretens defensar als treballadors ? El que dius és vergonyós i misserable i, si tinguessis una mica de dignitat, plegaries ja mateix del ' ' sindicat ' ' o aniries al lloc que correspon a denunciar els fets i no dir-ho en una entrevista. No tinc paraules, i les que tinc no es poden dir aquí.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts