Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

La policia deté un resident amb 1.759 grams de marihuana

La major part de la droga estaria destinada a la venda a menors d’edat
La policia va detenir dimecres passat un home, resident i de 55 anys, acusat d’estar en possessió d’una gran quantitat de droga amb l’objectiu de posar-la a la venda al Principat. En concret, els agents van confiscar 1.759 grams de marihuana al domicili de l’home que van escorcollar després d’haver-lo controlat al carrer amb possessió de 50 grams d’aquest mateix estupefaent. La policia té indicis suficients per sospitar que la totalitat de la droga aniria destinada a la venda i que els potencials clients serien menors d’edat. L’home ja ha passat a disposició judicial, van indicar fonts de la policia,
  • #11 Blas. A. García
    (29/01/17 17:57)

    ¡Ojo! Desde que España legalizó las drogas para consumo propio, (junto con la eliminación del servicio militar, el aborto, la descristianización, y la inmigración sin control), al día de hoy España es una sociedad enferma y decadente. Que antes de una década no quedará ni el nombre ni sus fronteras. Este ejemplo está al alcance de buestros ojos.

    Respondre
  • #10 Arguments
    (23/01/17 19:20)

    La legalització posaria fi a la part exageradament lucrativa del negoci del narcotràfic, al portar a la superfície el mercat negre existent. I amb la desaparició de la clandestinitat del narcotràfic disminueix dramàticament la problemàtica social lligada a aquesta actividad.Además es coneixeran els toxicòmans ia través de serveis socials se'ls podrà ayudar.Además es recaptaran nous impostos, que s'utilitzaran naturalment per a ajudes sociales.La lògica aclaparadora va en contra del que els governs del Sud estan imposant.

    Respondre
  • #9 karlgustav
    (23/01/17 17:35)

    Mireu la llista de paisos que canvien de politica respecte a les drogues i la dels que la endureixen i despres digueu a quins us voleu assemblar...hipocrites!@ciutadana problemes associats?? Els mateixos que ara...I consti que si era per traficar amb menors, ma dura!

    Respondre
  • #8 sense pietat!
    (23/01/17 17:03)

    Cap pietat per aquest individu! Es brutal la perversió de voler captar a menors amb la destrossa per a les seves vides que el fet comporta.

    Respondre
  • #7 ciutadana
    (23/01/17 17:00)

    Ho sento per els que creieu el cntrari, però la legalització de les drogues, no es ni de ben lluny la solució,així no nomès no desapareixen les mafies sino que generem un munt de problemes socials afegits, axó sí: "legalitzats"!

    Respondre
  • #6 Per a Legals?
    (23/01/17 15:48)

    Francament, barreges les coses. A mi el que faci un adult m'importa ben poc, un conductor d'autobus també pot conduir borratxo i no diem res de l'alcohol, molt més tòxic i adictiu que la marihuana segons la OMS. Es tracta de protegir al menor i de moment, totes les iniciatives que proposen un control guvernamental de certes substancies han estat positives en aquest aspecte. Informat una miqueta...

    Respondre
  • #5 xavi
    (23/01/17 15:26)

  • #4 Consciència
    (23/01/17 14:56)

    No hi ha cap guerra contra les drogues, hi ha una guerra contra societat. La prohibició de les drogues ha tingut conseqüències desastroses molt similars a la que va patir l'alcohol en els anys vint als Estats Units. No obstant això, en comptes de reconèixer el fracàs d'aquesta política, la majoria dels governs al voltant del món s'han entestat a gastar més recursos i atemptar més contra les llibertats dels seus ciutadans en un esforç inútil per aturar el comerç il·legal de narcòtics.Els majors traficants de drogues són els amos del món, i les utilitzen com a inhibidors socials i com a eina de control social amb l'excusa de l'eradicació de les mateixes, és la hora d'adquirir consciència i actuar en conseqüència.

    Respondre
  • #3 Legals?
    (23/01/17 13:25)

    No tenen aquests problemes? tenen tots el problemes relacionats amb el consum legal. problemes psiquiatrics i molt més greus relacionats amb les drogues. T'agradaria viatjar en un bus si saps que el conductor ha consumit marihuana legal just abans d'agafar el bus? a mi no. A Holanda no han arreglat res amb el comsum legal. En un primer moment van baixar els robatoris però uns anys més tard estàven igual.

    Respondre
  • #2 Jordi Tor
    (23/01/17 11:37)

    No sóc consumidor però em sembla aberrant, que a aquestes alçades, encara tinguem la policía ocupada amb aquests temes, més amb la inseguretat creixent al nostre país... Més patètic és que els mitjans en facin ressó, sortiu una mica, Holanda, Dinamarca, EEUU etc... ja no tenen aquets 'problemes'...

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts