Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Francesc Badia

“No m'agrada quan un jutge estranger es passeja per aquí com si fos casa seva”

El nou mediador de l'UdA i l'exdegà dels advocats remarca que la col·laboració judicial ha d’existir, però fent respectar la sobirania del país, i defensa la presència d’estrangers en alguns llocs perquè aporten coses positives
Acaba de ser nomenat mediador de la Universitat per vetllar pels drets de tota la comunitat i analitza com a exdegà dels lletrats el col·lectiu, on veu juristes homologables als de qualsevol país, en una conversa a COPE Andorra-AD Ràdio.

No és conflictiu l’àmbit universitari?
No ho és i no ho hauria de ser, però poden existir conflictes i és bo que existeixi la figura de mediador.

Per l’aproximació que ha tingut a l’UdA, considera que respon al que demana el país?
La meva visió ve d’haver participat al consell universitari mentre era degà, i penso que tenim una universitat molt millor del que
  • #12 Bon dia
    (26/01/17 08:40)

    I si llegiu el article abans de comentar... quina panda de...

    Respondre
  • #11 Ramon
    (24/01/17 13:55)

    Aquest senyor no fa referència als magistrats estrangers que formen part del tribunals andorrans sino dels jutges espanyols que venen a Andorra com si no haguessin sortit del seu pais. Fixeu-vos que diu a l'entrevista que li sembla bé que hi hagin magistrats estrangers als tribunals andorrans.

    Respondre
  • #10 han
    (24/01/17 11:21)

    El que potser caldria tenir en compte és que aquest senyor no té cap formació per ser mediador. Potsr el primer que fa intrusisme és ell.

    Respondre
  • #9 Estudiant uda
    (24/01/17 09:33)

    La falta de comprensió lectora de l'article en la majoria de comentaris és evident. Ens hem d'obrir a l'exterior però també hem de defensar lo nostre, sinó se'ns acabaran menjant i desapareixerem. Per cert, em sembla que el mediador de l'universitat no cobra res per aquesta feina. 

    Respondre
  • #8 Ay ay ay
    (23/01/17 20:42)

    Pero ese no era el Pujol?

    Respondre
  • #7 respecte
    (23/01/17 09:20)

    Amb aquests comentaris rancis, anacrònics i intol·lerants no es va enlloc. Tampoc a molts residents ens agrada que gent com el de l'article faci comentaris com si fos l'amo d'Andorra. Una persona així no te el tarannà addient per a ser mediador ni Advocat. Sort que els Magistrats estrangers són conscients que només una minoria pensa com aquest senyor.

    Respondre
  • #6 MARKLIN2
    (22/01/17 17:37)

    Ells potser pensaben lo mateix quan estudiáveu a les seves universitats.

    Respondre
  • #5 Antoni
    (22/01/17 17:18)

    Totalment d'acord amb Julia , som molts als qui no ens agrada la vostra manera d' actuar i hem d' aguantar ja que alguns diuen que la justicia es independent . Tot depen de segons per qui sigui , a les lleis se les interprete cap aqui , o cap allà . Veritat ????

    Respondre
  • #4 Joan
    (22/01/17 16:21)

    Julia va dir..
    El que sobra en aquest país es hipocresia i una manca d'ètica. Començant per tots els poders, i el judicial no es que sigui el més independent possible.

    Respondre
  • #3 Julia
    (22/01/17 14:46)

    Fa dies que aquest Govern ens ha convertit en una província espanyola, i amb el vostre consentiment i el trencament de la independència judicial per una cadira aquí o allà.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts