Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Francesc Badia

“No m'agrada quan un jutge estranger es passeja per aquí com si fos casa seva”

El nou mediador de l'UdA i l'exdegà dels advocats remarca que la col·laboració judicial ha d’existir, però fent respectar la sobirania del país, i defensa la presència d’estrangers en alguns llocs perquè aporten coses positives
Acaba de ser nomenat mediador de la Universitat per vetllar pels drets de tota la comunitat i analitza com a exdegà dels lletrats el col·lectiu, on veu juristes homologables als de qualsevol país, en una conversa a COPE Andorra-AD Ràdio.

No és conflictiu l’àmbit universitari?
No ho és i no ho hauria de ser, però poden existir conflictes i és bo que existeixi la figura de mediador.

Per l’aproximació que ha tingut a l’UdA, considera que respon al que demana el país?
La meva visió ve d’haver participat al consell universitari mentre era degà, i penso que tenim una universitat molt millor del que
  • #12 Bon dia
    (26/01/17 08:40)

    I si llegiu el article abans de comentar... quina panda de...

    Respondre
  • #11 Ramon
    (24/01/17 13:55)

    Aquest senyor no fa referència als magistrats estrangers que formen part del tribunals andorrans sino dels jutges espanyols que venen a Andorra com si no haguessin sortit del seu pais. Fixeu-vos que diu a l'entrevista que li sembla bé que hi hagin magistrats estrangers als tribunals andorrans.

    Respondre
  • #10 han
    (24/01/17 11:21)

    El que potser caldria tenir en compte és que aquest senyor no té cap formació per ser mediador. Potsr el primer que fa intrusisme és ell.

    Respondre
  • #9 Estudiant uda
    (24/01/17 09:33)

    La falta de comprensió lectora de l'article en la majoria de comentaris és evident. Ens hem d'obrir a l'exterior però també hem de defensar lo nostre, sinó se'ns acabaran menjant i desapareixerem. Per cert, em sembla que el mediador de l'universitat no cobra res per aquesta feina. 

    Respondre
  • #8 Ay ay ay
    (23/01/17 20:42)

    Pero ese no era el Pujol?

    Respondre
  • #7 respecte
    (23/01/17 09:20)

    Amb aquests comentaris rancis, anacrònics i intol·lerants no es va enlloc. Tampoc a molts residents ens agrada que gent com el de l'article faci comentaris com si fos l'amo d'Andorra. Una persona així no te el tarannà addient per a ser mediador ni Advocat. Sort que els Magistrats estrangers són conscients que només una minoria pensa com aquest senyor.

    Respondre
  • #6 MARKLIN2
    (22/01/17 17:37)

    Ells potser pensaben lo mateix quan estudiáveu a les seves universitats.

    Respondre
  • #5 Antoni
    (22/01/17 17:18)

    Totalment d'acord amb Julia , som molts als qui no ens agrada la vostra manera d' actuar i hem d' aguantar ja que alguns diuen que la justicia es independent . Tot depen de segons per qui sigui , a les lleis se les interprete cap aqui , o cap allà . Veritat ????

    Respondre
  • #4 Joan
    (22/01/17 16:21)

    Julia va dir..
    El que sobra en aquest país es hipocresia i una manca d'ètica. Començant per tots els poders, i el judicial no es que sigui el més independent possible.

    Respondre
  • #3 Julia
    (22/01/17 14:46)

    Fa dies que aquest Govern ens ha convertit en una província espanyola, i amb el vostre consentiment i el trencament de la independència judicial per una cadira aquí o allà.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts