Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Tribunals

Confiscat un milió i mig d'euros de la màfia

Una operació conjunta de la policia italiana i l’andorrana permet retenir diners i joies vinculats a la cosa nostra
L’empresari Ezio Brancato va morir l’any 2000 i havia fet fortuna en el camp de les empreses que treballaven amb gas metà a Sicília i va ser membre de l’anomenat Grup Gas de Palerm. En aquesta activitat, la justícia italiana manté que s’hi havia infiltrat la màfia siciliana en benefici del polític cor­rupte Vito Ciancimino i del capo Bernardo Provenzano. El gener del 2004 el Grup Gas va ser venut a l’espanyola Gas Natural per 115 milions d’euros, dels quals 46 cor­responien a la família Brancato. Mort l’empresari, els beneficiaris van ser la seva dona Maria d’Anna i les dues
  • #8 batdefu
    (21/01/17 20:24)

  • #7 MARKLIN2
    (21/01/17 17:47)

    Per el 6- ja ja ja- no tu creus ni tu.

    Respondre
  • #6 Per a Ana R.B.
    (21/01/17 16:45)

    El que et falta a tu es saber de que parles. Res a veure amb la maquina de rentat que cites. A tots els bancs del mon es cola gentussa. La diferencia es que alguns colaboren a descobrir i altres colaboraven a amagar.

    Respondre
  • #5 Anna R.B.
    (21/01/17 15:19)

    !! i el gestor del compte no ho sabia? i el subdirector de l'oficina, i el director tampoc? El departament de compliment i el seu responsable tampoc ho sabien? i la direcció general del banc no ho va veure? No ho sabien els auditors? Aaaah es que aquí falta una nota del FINCEN, una visita d'en Rajoi, i un humil colaborador andorrà per tancar un banc. 

    Respondre
  • #4 Antoni
    (21/01/17 12:05)

    Si fos B.P.A sortiria en portada , doncs ara pensem quins bancs queden , o ho fem a pito-pito clorito , t ' ha tocat ... 

    Respondre
  • #3 CDiego
    (21/01/17 11:12)

    Pobre home. Tota una vida de treball i s et queden els diners guanyats amb tant d esforç.

    Respondre
  • #2 Quin banc
    (21/01/17 09:27)

    No es pot saber de quin banc andorra es trata?? O hem de sospitar el que tots pensem?

    Respondre
  • #1 Flandes
    (21/01/17 09:04)

    Aquest es el principi del resultat del intercanvi d'informació, no quedarà ni un euro en els bancs,es la fi de la soberanía economica d'Andorra. 

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts