Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Medi ambient

Queixes del sector del transport per les multes a qui aparqui i no pari el motor

Els portaveus de diverses entitats implicades no creuen en la viabilitat de la mesura
La mesura anunciada dilluns pel director de Medi Ambient, Marc Rossell, de sancionar tots els vehicles que deixin el motor encès durant més de dos minuts per reduir l’emissió de diòxid de nitrogen no va agradar gaire als representants de les parts implicades, com el gerent de la companyia d’autocars Viatges Espanya, Lluís España, o el relacions públiques de l’ATA, l’Associació de Taxistes d’Andorra, Josep Lluís Donsion.
Ambdós van posicionar-se en contra de la decisió i van considerar que no era gaire encertada ateses les condicions meteorològiques del país. “A qui se li hagi acudit la idea li diria que vingués
  • #9 Brunus
    (18/01/17 19:18)

    Llei del Codi de la circulacióAtès que el Consell General en la seva sessió del dia 10 dejuny de 1999 ha aprovat la següent:Llei del Codi de la circulació1.23. Estacionament: Immobilització per necessitats de lacirculació d'un vehicle, que no es trobi en situació deparada, ni detingut accidentalment o momentàniament. Potconsiderar-se estacionament la parada que tingui una duradasuperior a dos minuts.1.27. Parada: Immobilització d'un vehicle durant el tempsnecessari per carregar-lo i/o descarregar-lo, sense mésdurada que l'absolutament necessària o imprescindible aaquest efecte.Article 34El conductor no ha d'abandonar mai el lloc del'estacionament sense haver pres les precaucions necessàriesper preveure qualsevol mena d'accident imputable a la sevaabsència.Article 35En cas d'estacionament, el conductor ha de prendre lesmesures següents per evitar la posada en marxa involuntàriadel vehicle:a) Aturar el funcionament del motor.b) Deixar accionat el fre de mà.etc.

    Respondre
  • #8 Busos, ves amb bici
    (18/01/17 19:15)

  • #7 Conductor
    (18/01/17 16:41)

    Menuda mafia aquests colectius, a sobre que no passen la ITV Reglamentaria (La passen de cara a la galeria) ara a sobre poder contaminar a voluntat, deu ser que el gasoil el paguen molt barat.A més quin sentit té el tenir el motor ences i gastan quan no el necessites?I a veure que passa amb aquets bussos tan grans, vells i contaminants, potser ja seria hora de canviar-los per uns de mes petits, moderns i ecologics, d'acord amb les especifitats del pais.

    Respondre
  • #6 Ecologia?
    (18/01/17 14:14)

    I quina quantitat de gasos contaminants genera la crema de10000 tones d'escombreries?Multarem els camions que les pujin?A cuantes hores de motor engegat equivalen?

    Respondre
  • #5 Incívics
    (18/01/17 13:00)

    Si per sort o desgràcia, en aquest cas , tens un bar dels que obren ben aviat i que donen esmorzars als obrers, a sota de casa teva, no fa gens de gràcia tenir un camió, o a vegades un autobús, amb el motor engegat a sota del teu balcó o finestra, fins que el seu conductor ha acabat. Es de sentit comú. Ah! I no els diguis res per que encara s'ofenen! Jo no tinc per que despertar-me a una hora que no toca no mes per que ells no volen apagar el motor o aparcar-se mes lluny.

    Respondre
  • #4 D
    (18/01/17 12:36)

    Molts coches mitjanaments vells (i no tan vells) gasten mes al arrancar que no pas estan engegats, i a nivell de polucio igual.

    Respondre
  • #3 Patètic
    (18/01/17 09:05)

    Quina forma descarada de recaudar diners,dins de poc ens multaran per respirar i per les nostres  ventositats perque produim Co2....

    Respondre
  • #2 G...
    (18/01/17 08:49)

    Apagar un motor essent parat és una qüestió de sentit comú ! No entenc perquè s'ha de  deixar un motor encès. Quin és el problema ? La ganduleria "típica" de girar una clau o apretar un botó ????

    Respondre
  • #1 john
    (18/01/17 08:30)

    Que es queixin el que vulguin,sempre es millor el benestar de tots que no el de quatre.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts