Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia

Els propietaris d'habitatges poden apujar el lloguer un 0,4 per cent

Els immobiliaris creuen que la gran majoria dels amos de pisos no incrementarà el preu amb l’IPC
El preu dels lloguers d’habitatges pot apujar-se per primer cop des de l’esclat de la crisi econòmica per la confluència de dos factors: la finalització del vet a incrementar els preus i l’augment d’un 0,4% de l’índex de preus al consum (IPC). El cost del lloguer es va congelar per llei durant la recessió i fos quin fos l’IPC de cada any la legislació havia prohibit apujar els preus. Aquest fet, però, va canviar a partir del 2015. Fa dos anys el Govern demòcrata va decidir aixecar la prohibició d’apujar els lloguers en funció de l’IPC. Però l’índex de preus
  • #17 ciutadana
    (15/01/17 21:06)

    Pet a " intringulis" ...disculpi, però titllar de comunistes a les persones que expresen una realitat que estan vivint, es absolutament demencial i evidencia un pensament obsoley que pertany a principis del segle passat.Per a " tramvia blau"... La violencia i manca de respecte a la propietat aliena mai es el camí. Li prego que reflexioni, es la justicia la que porta a la Pau, mai l' increment del que es injust.Les petspnes yenim que fer- nos respectar i, per tant, tambè respectar en just equilibri.

    Respondre
  • #16 Tramvia Blau
    (15/01/17 18:16)

    Si no teniu per pagar el lloguer.Perquè no feu tots plegats com fem a Espanya? Okupen pisos fent la puntada de peu a la porta.

    Respondre
  • #15 Josep
    (15/01/17 16:24)

    És el que passa quan la gent vota a DA. Un altre cop us penseu millor el vot. Ara no us queixeu!

    Respondre
  • #14 Intringulis
    (15/01/17 15:15)

    Sembla que amb la nevada sorten a quiexar-se tots els comunistes!!! És propietat privada i Govern no te res a dir, que ja cobra impostos.

    Respondre
  • #13 Tonto l'ultim
    (15/01/17 14:13)

    A això se li diu "pescar a riu regirat", mentre el país és absorbit per Espanya i en caiguda lliure, alguns oportunistes fan el seu agost. Ximple l'últim !!

    Respondre
  • #12 Fidel
    (15/01/17 13:36)

    I el meu sou també s'incrementarà un 0,4% NET ?    Si no es aixi aixo te un nom ROBAR

    Respondre
  • #11 Descargas Manual Digest Descripción Manual Digest de las Valls neutras de Andorra
    (15/01/17 13:24)

    Si Antoni Fiter i Rossell aixequés el cap ....

    Respondre
  • #10 Angels Codina
    (15/01/17 13:09)

    Aquesta mida es una prova de l' allunyat que està el Govern de la realitat que vivim la gent del país! Hi ha un repunt respecte l' enor.e crisi viscuda, però no estem, ni de lluny, per començar a fer pujades de preus, ni obres faraoniques com les que comencen a circular en boca de molts polítics i que no hi ha diners per pagar, amb la qual cosa podem esperar e cara mes presió per als ciutadans. Es que esteu cecs?

    Respondre
  • #9 Jordi Tor
    (15/01/17 11:03)

    El mercat immobiliari és un drama per la classe mitja andorrana cada cop més tocada de mort i sembla que això al govern li rellisca notablement. El govern al servei dels lobbies de la construcció i dels grans latifundistes estan preparant una bombolla que esclatarà sense cap mena de dubte. Espero francament que ho faci aviat i deixi tocats de mort a aquests que ara s'aprofiten d'una demanda irreal, basada en l'especulació i les residencies passives que res aporten a la societat. Quan tot això ens passi factura, recordeu el nom dels que ara manen...

    Respondre
  • #8 @PER MIREIA
    (15/01/17 10:48)

    Mireia tens tota la rao al dir que per els Andorrans la situació laboral cada vegada es mes difícil i precaria, no es pot entendre com un pais pot donar l'esquena a la gent autòctona d'aqui per afavorir a la gent de fora ,ES UNA INDECENSIA !!!,jo diria que no trobariem cap pais del mon on pasa aixo ,contractes fixos per els de fora i temporals si es que te donan la feina per els d'aqui ,quins interesios apart dels economics estan d'arrera de tot aixo per que els politics ens estiguin maltractan d'aquesta manera?

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts