Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Bartumeu proposa un projecte “transversal progressista”

Afirma que no es retira de la política perquè “té coses a dir i a aportar”
El president de Socialdemocràcia i Progrés, Jaume Bartumeu, creu que de cara a les properes eleccions generals s’ha de configurar un projecte “transversal progressista” que vagi més enllà del que havia estat “la gran família socialdemòcrata”. En una entrevista a Ràdio Nacional ha manifestat que veu necessària l’agrupació de forces per fer front a la situació del model de país, que “Toni Martí deixarà molt tocat”, i considera que per al 2018 i 2019 “és d’una gran incertesa” tenint en compte que els ingressos de l’Estat es veuran condicionats, no només per la qüestió del tabac, sinó per “l’evident pèrdua
  • #10 JB
    (04/01/17 13:07)

    Ai Jaume...ves-t-en sup, no pots fer més pena...

    Respondre
  • #9 Orson
    (03/01/17 18:53)

    Vist el sidral que DA ha muntat res millor que un advocat per fer hi front. L arquitecte nomes sap fer desmunts. No ha estat capaç de construir res. Bartumeu fes servir la teva reserva de plaça com a nou Cap de govern. Ja tens els nostres vots!

    Respondre
  • #8 Que dura és la realitat
    (03/01/17 12:13)

    Ciercolandia va dir..
    Doncs, si segueixes una mica el tema, segurament tens tota la raó. Ens agradi o no, el futur d'aquest país passa pels Cierco. Cada dia són més part vital de la solució. Val a dir que, fins ara, ells han ofert més sentit d'Estat que molts que l'haurien d'haver tingut. Han ofert diàleg a pesar de l'espoli, han callat i, simplement, s'han defensat (com tú o jo haguesim fet al seu lloc). La resposta ha sigut la que veus... esquitxar, intentar salvar culs, posar persones per devant de país, passar temps per si hi ha un miracle... I, pel que estem veient, els miracles, a Lourdes.

    Respondre
  • #7 Ciercolandia
    (03/01/17 10:52)

    Ja veig el Jaume pactant amb els liberals i els Cierco beneint l'acord.

    Respondre
  • #6 Sap on es posa ?!
    (03/01/17 10:50)

    Sr. Bartomeu, el vostre succesor com a cap de govern us ha fet immortal. De moment, vos ja passareu a l'història per haver sigut un bon lider andorrà. Alguns encara recordem quan vau heredar l'anterior govern. Els liberals us van deixar la caixa buida, uns carísims túnels a mig fer, i el projecte del nou Consell General. Vau agafar el toro per les banyes, vau buscar financiació a França per a poder pagar als funcionaris a final de mes, vau retallar projectes, vau sanejar la situació.... i ja no us van deixar temps per a més. Si ara ho voleu tornar a intentar, tres consells: aglutineu tota l'esquerra en una sola candidatura, rodejeu-vos de gent més competent, i prepareu-vos per rellevar una complicada etapa de DA. Aquesta vegada no us serà tan fàcil remontar el vol. Us deixaran uns merders molt més díficils (i cars) de gestionar. Sobre tot, per la caixa buida (com sempre), molts fitxatges 'estrella' a llocs clau, molt més deute públic, la CASS, FEDA i STA tieses, moltes demandes multimilionàries als tribunals (pel cas BPA), una entrada ruinosa a la UE, i un heliport a dalt d'un galliner. Que tingueu molta sort, la necesitereu.

    Respondre
  • #5 Sisco
    (03/01/17 10:21)

    Bartomeu pertany al segle passat, igual que les seves polítiques de pescar a riu regirat, i de canvi de torn, o bipartidisme, que en el fons no és altra cosa que perpetuar el poder establert per la oligarquies, siguin del bàndol que sean.Estem farts de polítiques no subjectes a lleis de responsabilitat política, a referemdums o democràcies participatives. Vagi Sr.Bartomeu, vagi per favor i deixeu que les noves generacions facin política per al poble, no per a les grans empreses del país i per a la banca.

    Respondre
  • #4 Un d'aqui
    (03/01/17 09:45)

    Em sembla que es la ùnica forma de sortir-nos'en d'aquest mal moment politic i mala adnimistració,Andorra mai havia anat tant malament,aquest govern ho ha destroçat tot i "continuen" amb tota la seva cleca de ministres,secretaris etc. Maldecaps i feina tindrá el pròxim cap,i que espero sigui avait abans de la destrucció total del pais. 

    Respondre
  • #3 karlitos
    (03/01/17 08:22)

    Una bona opciò per els Cierco i Eusebi Nomem con secretari deneral de agrupació de forces per fer front a la situació del model de país.......!

    Respondre
  • #2 Zorro
    (03/01/17 08:04)

    Ja era hora de tenir algú qui pensa en el país ! Efectivament, DA deixarà Andorra feta un desastre. El balanç serà molt negatiu. L'únic que han fet és vendre el país a Espanya i deixar ben clar problemes greus d'apropament a la UE. Un pacte polític seria el millor per Andorra: VIRTUS UNITA FORTIOR 

    Respondre
  • #1 Cazamariposas
    (03/01/17 07:21)

    Fa una barreja de riure i pena. El que hauria de fer en Bartu es retirar-se i seguir defensant als que com ell han fet mal al nom d'Andorra. Oh, wait... que el van acomiadar!!!

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts