Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
discurs

Martí adverteix sobre els perills del proteccionisme i el populisme

El cap de Govern creu que “sobre aquesta base la humanitat no ha construït mai res que sigui pròsper ni just”
El cap de Govern va subratllar, en el tradicional discurs de Cap d’Any, que el camí que ha de recórrer Andorra amb vista al 2017 no “és fàcil”, i va recordar que “hem de ser capaços de corregir molts errors”, però va puntualitzar que “el que està clar és que sobre la base del proteccionisme, del tancament i del populisme, de la por a l’altre i de la crispació permanent, la humanitat no ha construït mai res que sigui pròsper ni que sigui just”. En aquest sentit, va afirmar que veia “amb preocupació com es parla d’estripar acords comercials, de
  • #12 Joan Albert
    (02/01/17 17:38)

    Que parli de canvi climàtic el representant d'un govern que promou activitats agressives contra l'entorn (construcció, turisme massiu...)em sembla que és prendre per rucs a la gent. Andorra està més bruta i contaminada que mai, i les muntanyes constantment amenaçades, a veure si s'entera!

    Respondre
  • #11 mil
    (02/01/17 15:05)

    La última parida... parlar de populisme???, no hi entenc res de res, On viu aquest home?. Sembla que tot el dia estan mirant la TV espanyola. Ara fa poc, els prohoms nacionals, van introduir la frase: "això no és de rebut" (esto no es de recibo). Això demostra que el nostre govern no té cap mena de personalitat i va la deriva segons el vent que bufa.

    Respondre
  • #10 Pere
    (02/01/17 14:04)

    Totalment d'acord però us ho heu d'aplicar per tot! Encara hi ha molt proteccionisme en alguns aspectes com la llei de qualificació hotelera, el control de baixes, ...

    Respondre
  • #9 marta
    (02/01/17 12:42)

    Totalment d'acord. Era de globalització i no de populismes proteccionistes; i en la línia sembla pertinent proposar unes primàries per a l'elecció democrática del futur candidat, amb independència de si s'anticipen o no les generals. Transparència i confiança amb les bases és una demostració d'obertura.

    Respondre
  • #8 CDiego
    (02/01/17 11:18)

    No ho te fàcil el Sr. Cap de Govern. Amb la contracció de l economia i un sector public sobredimensionat difícil de mantenir en les seves avantatges comparatives amb el afeblit sector privat. I que a mes condiciona les eleccions donat el seu pes electoral. Difícil prendre les mesures necessàries per un canvi de model.

    Respondre
  • #7 Zorro
    (02/01/17 10:18)

  • #6 Zorro
    (02/01/17 10:17)

    "sobre aquesta base la humanitat no ha construït mai res que sigui pròsper ni just" Amb aquest frase, tenim la política actual de Govern ! No cal afegir rès més ! 

    Respondre
  • #5 Andorra el Paradís de les Guineus
    (02/01/17 09:45)

    vaja quin discurs,...! una cotorra ho faria millor....

    Respondre
  • #4 ANDGRY
    (02/01/17 09:07)

    Discurs totalment estèril. No diu res de nou. M'ha decebut. Quan a innovació per part del poble, no estic d'acord perquè Andorra no ha sabut innovar. Al contrari, va copiar molt últimament . Aquest govern ha sigut tacat per la corrupció i això és greu. Llastimo dir que Andorra no té talent. Si Andorra continua essent un destí Low-cost vol dir que no hem sabut innovar i al contrari hem anat enrera. La situació econòmica actual reflecteix una falta de projecció en el futur. Encara no tinc clares les intencions d'aquest home. Tenim un discurs amb molts "farem" i "hem de..." però sense solucions que aporten esperança ! Perquè el poble que pateix, vol ànims i no blablabla. 

    Respondre
  • #3 Moisés
    (02/01/17 08:50)

    De les paraules del Martí se'n poden extreure dos lectures. Una, "soc l'enviat diví que us portarà a terra promesa". I l'altre, "l'hem fotut tan grossa, tan grossa, tan grossa,... que ara ja només ens poden salvar els prèstecs del BCE. Si no, se'n va tot a norris. Avisats esteu". Podeu triar la vostra opció. No val mesclar interessos i sentiments. Per a aquests casos, podeu optar a la resposta No sabe/No contesta.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts