Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
TELEFONIA

Conclou la campanya de substitució de la telefonia de coure

Queden 208 clients pendents de migrar a la fibra òptica
El director de Relacions amb el Client d'Andorra Telecom, Josep Vilana, fa balanç de la campanya d'apagada de la telefonia per coure

Conclou la campanya de substitució de la telefonia de coure

El director de Relacions amb el Client d'Andorra Telecom, Josep Vilana, fa balanç de la campanya d'apagada de la telefonia per coure

F.A.
Actualitzada 02/01/2017 a les 16:43
Andorra Telecom ha conclòs la campanya de substitució dels serveis de telefonia de coure, que s'ha desenvolupat durant el 2016 a totes les parròquies del país, i que ha finalitzat amb 208 clients, 33 empreses i 175 residencials, pendents de la migració a la fibra òptica. El director de Relacions amb el Client de la companyia de telecomunicacions, Josep Vilana, ha comparegut avui per fer balanç de la campanya i s'ha mostrat "molt satisfet" pels resultats: "Aquesta xifra és fins i tot millor del que podíem arribar a pensar, perquè hem passat dels 6.000 serveis a principi d'any als 208 que han quedat".

"En el darrer moment s'ha vist reflectit el nombre de clients que s'han mogut per contactar-nos", ha explicat Vilana, en relació als 545 abonats que el 15 de desembre encara tenien activats els serveis de telefonia amb línies de coure. "Segur que no hi ha ningú que no s'hagi assabentat que la campanya acabava el passat 31 de desembre", ha afegit el responsable de Relacions amb els Clients de la companyia, qui ha recordat la "l'esforç" que ha fet Andorra Telecom per contactar reiteradament tots els seus abonats.

Un percentatge dels 208 clients que no han migrat els serveis a la fibra òptica corresponen, segons Vilana, a "clients de segona residència, empreses que tot i tenir la fibra òptica contractada també mantenen la línia de coure o persones que esperen que els desconnectem per donar-se de baixa". Andorra Telecom deixarà el marge d'una setmana, fins el 9 de gener, per donar de baixa aquests línies de manera automàtica. "Si algun client necessita el servei per funcionar s'haurà de posar en contacte amb nosaltres, que donarem la solució més escaient per a cada cas, com que són molt poques línies creiem que podem anar donant solucions individualitzades", ha conclòs Vilana. L'apagada de la telefonia per coure estalviarà el cost de manteniment de la infraestructura a la companyia, xifrat en 1,5 milions d'euros.

"Gran projecte" per al 2017
El director de Relacions amb el Client d’Andorra Telecom, Josep Vilana, ha explicat que el canvi de terminals ONT de fibra òptica, a les 34.000 llars que tenen contractat el servei, serà el "gran projecte" de la companyia de telecomunicacions per aquest 2017. "El desplegament començarà el primer trimestre d'enguany, però anirem donant detalls els propers mesos", ha afegit Vilana.
  • #1 digueu-me antic
    (02/01/17 17:30)

    A veure, i ara... si se'n va la electricitat del meu edifici, com puc trucar enlloc? A si, per mòbil, es clar!, però i si resulta que marxa tambè el corrent a la estaciò repetidora dels mòbils, i no tinc cobertura... que faig? senyals de fum? Es que ningú ha vist que les linies de coure anaven "soles" independentment de si tenies llum o no, se si funcionaven els mobils o no... i si calia fer una trucada d'emergència la podies fer amb moltes més garanties que amb aquesta colla d'aparells electrònics que ens heu posat a casa i que, si no hi ha electricitat NO VAN! Això si, ens estaviarem una millonada, perdò, us la estalviareu vosaltres.

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477