Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Condicions laborals

L'oposició veu curt el salari mínim

Considera que el nivell de vida a Andorra és massa elevat per a un sou mínim que no arriba als mil euros
El salari mínim d’Andorra és “insuficient” per a l’oposició i “adequat” per al Govern, segons van indicar Pere López, Víctor Naudi i Xavier Espot, respectivament. La xifra del pagament mensual mínim se situa en 991 euros, dada que el situa per sobre del d’Espanya (825) però molt lluny del de França (1.691). La comparativa amb els països veïns s’ha de matisar. A Espanya el sou mínim per al 2017 serà de 707,60 euros, però s’ha de comptabilitzar que són 14 pagues. Quan es prorrateja a dotze mesos, perquè a Andor­ra només se’n paguen dotze, la xifra puja fins a 825
  • #14 Eduard
    (01/01/17 20:42)

    Joan va dir..
    Bon any a tots, recordo que el ps no va poder pujar el salari perquè no tenia majoría en el Consell General, quina poca memoria que tenim tots plegats!!!

    Respondre
  • #13 sobremalviure
    (01/01/17 13:33)

    Jo cobro 921 i em dona per pagar lloguer, no posar caleccio, pagar rebuts i em queda 100 euros per menjar maxim al mes, mai he demanat res, pero demano hara, si la gran majoria son euromilistas aqui Andorra com jo i malsobrevivim, som autetics herois Cres q ningu va al seu enterro amn un camio de mudançes darrera,  apart q la meva conciencia esta molt trsnquila i aixo no te preu

    Respondre
  • #12 carmen sanchez
    (01/01/17 12:34)

    Y los jubilados no te digo nada !!!

    Respondre
  • #11 Joan
    (31/12/16 19:02)

    Imagino que per això cap d'ells el va pujar quan van poder fer-ho. Potser és massa baix però és el primer cop que un govern el puja per sobre de l'IPC. Quina colla tota aquesta oposició plena d'idees quan no han de governar.

    Respondre
  • #10 Marklin2
    (31/12/16 18:32)

    La gran majoria de politics son de casas pudents les proximes eleccions ya veureu els que es presenten per entendre el vot en blanc abstenció y etc etc .

    Respondre
  • #9 Ferran
    (31/12/16 17:31)

    Q algú q necessita 10 mil per passar el cap de setmana pensi q els altres amb menys de mil al mes en tenen prou... té tela!!

    Respondre
  • #8 Toni
    (31/12/16 17:29)

    Sous baixos atrau ma d'obra poc qualificada, i aixo porta turisme liw cost, i l'espiralbja esta muntada. qui hauria de trecar l'espiral son els empresaris i les elits, pero amb el nivell dels empresaris i de l'elit andorrana ... deixem-ho en q es digna d'un pais tercermundista, gens digna d'Andorra, pero es la realitat.

    Respondre
  • #7 Batdefu
    (31/12/16 15:04)

    Potser nomes caldria abaixar els lloguers dels pisos i posar-los a preus raonables i una mica el carro de la compra, que hi ha bastants productes que son mes cars aqui que a Espanya.

    Respondre
  • #6 ja ja ja
    (31/12/16 13:35)

    La oposició te raó pero tampoc tenen pinta de viure ells amb un sou per sota dels 3000 € al mes com a minim, els socilistes d'aquest país sob mes mes feixistes que els k canten el cara al sol, porca miseria pero no per ells,saben com asegurarse una bona nomina

    Respondre
  • #5 Diego
    (31/12/16 09:52)

    Els salaris baixos són necessaris perquè la burgesia andorrana segueixi mantenint els seus cotxes de 8 cilindres i el seu nivell de vida, és l'Andorra de classes de siempre.Malauradament aquests sous repercuteixen en el tracte al client i a la marca Andorra, de manera que el nivell econòmic del turista és cada vegada més baix.Diuen que Reculls el que sembres, doncs això.

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts