Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

Vinculen BPA amb el suborn a dos fills de l'expresident de Panamà

El bufet d’advocats que va crear les societats on es dipositaven els diners per als suborns per a la concessió d’obres diu que eren de BPA Andorra
La investigació pel suposat su-born de sis milions de dòlars que el gegant de la construcció Odebrecht va pagar als fills de l’expresident panameny Ricardo Martinelli a canvi de la concessió d’obres públiques acaba vinculant Banca Privada d’Andorra, en ser qui va ordenar que es creessin les societats panamenyes a les quals Odebrecht suposadament enviava els diners que s’havien d’utilitzar per subornar. Un dels delators de la constructora, l’antic executiu Luiz Eduardo Soarez, ha declarat als fiscals del cas Lava Jato que Odebrecht va dipositar 30 milions de dòlars a les societats panamenyes Mengil International Limited SA i Pachira Limited
  • #12 Batdefu
    (27/12/16 23:16)

    sicaris, palmeros i el chucho va dir..
    Sicaris, palmeros i el chucho Acusar es molt facil i demostrar-ho amb proves de veritat costa molt mes. Llavors on es el resultat de l'auditoria PWC que digui que hi ha X comptes dedicats al blanqueig, o que l'entitat era com tu dius una maquina de blanquejar i fer negocis bruts. On es? Pero BPA si que presenta tots els informes de les auditories externes amb l'OK de dites auditores, a mes a mes els informes que corroboren el bon funcionament de l'entitat,de les autoritats bancaries andorranes uif, i inaf. Aixo nomes per començar pots tu aportar alguna prova que digui el contrari? Pel contrari i despres de llegir varis comentaris teus puc donar fe de que ets imb..., un estomec agraït

    Respondre
  • #11 Carles
    (27/12/16 16:56)

    Ja està bé de treure notícies amb comptagotes. El Arquebisbe-bisbe d'Andorra demanant "unitat" en el seu discurs del proppassat dia 20 en la recepció al Palau Episcopal i vosaltres, dia sí i dia no, posant llenya al foc. Potser ja és hora que pareu d'intoxicar i canvieu d'estil sup !!

    Respondre
  • #10 Tono
    (27/12/16 16:51)

    I la corrupcio interna, d'Andorra, per quin banc passa? Aquesta si que ens afecta de debo, i per que no es parla?

    Respondre
  • #9 sicaris, palmeros i el chucho
    (27/12/16 16:37)

    Si ho entenc be els palmeros, els sicaris i el chucho defeneu que es demostri el que es demostri del que va passar a BPA res és veritat perquè hou dieu vosaltres. Us heu cregut que la gent és imbècil no? Acusacions a tot arreu de tot arreu i demostrant que era una maquina de blanquejar i d'ajudar a fer negocis bruts. Hi ha una conxorxa mundial contra BPA? No? us heu cregut que la gent és imbècil? Ja que us paguen per difamar i injuriar, no podeu buscar arguments de pes?

    Respondre
  • #8 Sergi
    (27/12/16 14:34)

    L'espoli de Bpa està afectant profundament a Andorra a tots els nivells, sobretot en quant a credibilitat i pel que fa a la marca "Andorra.Desgraciadament serà un abans i un després en la història recent d'Andorra.

    Respondre
  • #7 El patufet de DA
    (27/12/16 14:00)

    Se us acaben els temes per buscar excuses de l'espoli. La propera gran noticia podria ser que una noia de neteja va marxar un dia d'un bar sense pagar el tallat. Que rídicul tot plegat.

    Respondre
  • #6 Justicia
    (27/12/16 12:56)

    Justificar un expoli amb mentides i obrint el ventilador no beneficia a ningú. No es consegueix l 'objectiu ja que la gent no es tonta i es fa un mal irreparable al pais. On es el blanqueix indiscriminat?? On estan firmades les auditories fetes a BPA amb un cost extraordinari per part dels ciutadans?? Aquesta táctica es penosa...una vegada més...

    Respondre
  • #5 Hades
    (27/12/16 11:36)

    Diuen que una mentida només es pot justificar amb una altra mentida, l'espoli de Bpa només es pot justificar amb una campanya de desprestigi cap a l'entitat.

    Respondre
  • #4 Santi
    (27/12/16 11:19)

    A BPA tenien el bo i millor: suborns, mafia xinesa, corruptes de totes nacionalitats....

    Respondre
  • #3 pepe
    (27/12/16 10:54)

    noticia dirigida para variar, seguro q si espero, hasta resulta q los de BPA mataron a manolete y a kennedy. Menuda seguridad juridida la de Andorra, bueno, y el resto de la Europa de los mercaderes, tampoco le va mucho a la zaga...Es muy triste ver como los politicos andorranos han vendido su primogenitura por un vulgar plato de lentejas, lease licencias bancarias para operar en toda europa a cambio de la informacion y acabar con el refugio fiscal q es Andorra hoy en dia.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts