Ja està bé de treure notícies amb comptagotes. El Arquebisbe-bisbe d'Andorra demanant "unitat" en el seu discurs del proppassat dia 20 en la recepció al Palau Episcopal i vosaltres, dia sí i dia no, posant llenya al foc. Potser ja és hora que pareu d'intoxicar i canvieu d'estil sup !!
RespondreI la corrupcio interna, d'Andorra, per quin banc passa? Aquesta si que ens afecta de debo, i per que no es parla?
RespondreSi ho entenc be els palmeros, els sicaris i el chucho defeneu que es demostri el que es demostri del que va passar a BPA res és veritat perquè hou dieu vosaltres. Us heu cregut que la gent és imbècil no? Acusacions a tot arreu de tot arreu i demostrant que era una maquina de blanquejar i d'ajudar a fer negocis bruts. Hi ha una conxorxa mundial contra BPA? No? us heu cregut que la gent és imbècil? Ja que us paguen per difamar i injuriar, no podeu buscar arguments de pes?
RespondreL'espoli de Bpa està afectant profundament a Andorra a tots els nivells, sobretot en quant a credibilitat i pel que fa a la marca "Andorra.Desgraciadament serà un abans i un després en la història recent d'Andorra.
RespondreSe us acaben els temes per buscar excuses de l'espoli. La propera gran noticia podria ser que una noia de neteja va marxar un dia d'un bar sense pagar el tallat. Que rídicul tot plegat.
RespondreJustificar un expoli amb mentides i obrint el ventilador no beneficia a ningú. No es consegueix l 'objectiu ja que la gent no es tonta i es fa un mal irreparable al pais. On es el blanqueix indiscriminat?? On estan firmades les auditories fetes a BPA amb un cost extraordinari per part dels ciutadans?? Aquesta táctica es penosa...una vegada més...
RespondreDiuen que una mentida només es pot justificar amb una altra mentida, l'espoli de Bpa només es pot justificar amb una campanya de desprestigi cap a l'entitat.
RespondreA BPA tenien el bo i millor: suborns, mafia xinesa, corruptes de totes nacionalitats....
Respondrenoticia dirigida para variar, seguro q si espero, hasta resulta q los de BPA mataron a manolete y a kennedy. Menuda seguridad juridida la de Andorra, bueno, y el resto de la Europa de los mercaderes, tampoco le va mucho a la zaga...Es muy triste ver como los politicos andorranos han vendido su primogenitura por un vulgar plato de lentejas, lease licencias bancarias para operar en toda europa a cambio de la informacion y acabar con el refugio fiscal q es Andorra hoy en dia.
Respondre
sicaris, palmeros i el chucho va dir..Si ho entenc be els palmeros, els sicaris i el chucho defeneu que es demostri el que es demostri del que va passar a BPA res és veritat perquè hou dieu vosaltres. Us heu cregut que la gent és imbècil no? Acusacions a tot arreu de tot arreu i demostrant que era una maquina de blanquejar i d'ajudar a fer negocis bruts. Hi ha una conxorxa mundial contra BPA? No? us heu cregut que la gent és imbècil? Ja que us paguen per difamar i injuriar, no podeu buscar arguments de pes?
RespondreSicaris, palmeros i el chucho Acusar es molt facil i demostrar-ho amb proves de veritat costa molt mes. Llavors on es el resultat de l'auditoria PWC que digui que hi ha X comptes dedicats al blanqueig, o que l'entitat era com tu dius una maquina de blanquejar i fer negocis bruts. On es? Pero BPA si que presenta tots els informes de les auditories externes amb l'OK de dites auditores, a mes a mes els informes que corroboren el bon funcionament de l'entitat,de les autoritats bancaries andorranes uif, i inaf. Aixo nomes per començar pots tu aportar alguna prova que digui el contrari? Pel contrari i despres de llegir varis comentaris teus puc donar fe de que ets imb..., un estomec agraït