Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Tribunals

El Superior avala l'acomiadament de Robert

La sentència diu que el cap de Govern el podia fer cessar en ser com un càrrec de relació especial
Francesc Robert va ser cessat el 17 de febrer del 2014 a través d’un decret firmat per Toni Martí i li va pagar 21.588 euros “en concepte de salaris, vacances i indemnització fixada”, segons recull la sen-tència. El fins llavors director general de Ràdio i Televisió d’Andor­ra va recórrer contra l’acomiadament a la Justícia en entendre que l’acomiadament estava vinculat a “una discriminació per raó d’opinió”. Concretament, Robert es refereix a unes declaracions que va fer en un programa de Catalu-nya Ràdio on va criticar el sistema del Coprincipat i el posicionament del Copríncep Episcopal en temes com ara l’avortament.
Robert
  • #7 Josep
    (23/12/16 05:16)

    A on s'ha de firmar per que estigui polititzat ! Ja m'agradaria que no manessin aquestos periodistes catalans que només parlen de  Catalunya i d'ells, i es clar, parlen d'andorra i dels andorrans en tercera persona del plural

    Respondre
  • #6 Txoco
    (22/12/16 16:51)

    I compaginar dues feines, o dos càrrecs importants com l'actual director d'RTVA essent vicepresident del basquet club Andorra morabanc, és legal?

    Respondre
  • #5 moment de reflexio francesc
    (22/12/16 15:42)

    Et fotren fora de tot arreu i potser ha arribat el moment d'aturar-se, menjar-te l'orgull i la supraxuleria i recapacitar.

    Respondre
  • #4 Lealtad a los conquistadores
    (22/12/16 12:12)

    Bien, chicos, bien, que se note quien manda ahora. Todo lo que huela a catalanufo ni un respiro. Andorra es tierra conquistada.

    Respondre
  • #3 Torquemada
    (22/12/16 10:16)

    Aquest acomiadament mediàtic és un avís als navegants, si mossegueu la mà que us dóna de menjar us cremarem a la foguera ....

    Respondre
  • #2 Mac
    (22/12/16 07:55)

    Hem sortit del foc per anar a les brases. RTVA es la filial de TV3 i Catradio.   Nomes parlen de catalunya. I el temps es mereix capitol a part, que m'inporta a mi el temps de l'Alguer? I l'expresió "a pistes" nomes ho diuen a Gerona i a RTVA.   Sovint tinc que mira el dial de la ràdio dos de la vegades...

    Respondre
  • #1 plus vieux que le monde
    (22/12/16 07:36)

    aquestes sentencia nomes confirma una cosa que era un carrec de confiança i per consequent que rtvasa sempre ha estat polititzada per part de del partit que ha tocat per molt que ens venguin la moto de la  independencia informativa bon dia  i bon nadal!!!

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477