Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
recepció de nadal

Vives critica l'assetjament a l'Estat

El Copríncep assegura que “cal evitar les maledicències, sospites o litigis, que només desprestigien persones, iniciatives o institucions”
El Copríncep Episcopal, Joan-Enric Vives, va oferir ahir la recepció de Nadal a les autoritats i al poble d’Andorra i va fer una crida a la unitat perquè el país vagi endavant. Vives, a més, va fer referència de manera implícita al cas BPA i a les accions que se’n deriven i que poden perjudicar la imatge del país. “Ens convé estar alertes i ser clarividents envers tots els possibles intents de divisió o contraposició malèvola”, va advertir, tot afegint que “és evident que la pluralitat i la mateixa discrepància ens ajuden a evitar errors i a millorar. Però cal
  • #13 realista
    (25/12/16 09:07)

    Gracies Senyor co-princep per defensar lo indefensable. Hem mentit, enganyem a la gent porque vinguin i els hi cambien les regles del joc, hem deixat descontents a mil.lers de persones de tot els sectors... i ara volem que ens donin les gracies? Ara volem que es ''creguin el producte ''... impossible, a patir unes cuantas generacions. Amb molta voluntat, educació i amb una classe politica eficaç i preparada, podriem fer-ho en 15 anys, si no... THAT´S ALL FOLKS

    Respondre
  • #12 Gil
    (22/12/16 01:03)

  • #11 Andosinos
    (21/12/16 23:05)

    Em recorda l'epoca del paquito a Espanya... y despres "vais de modernos" jajajajajajaja

    Respondre
  • #10 Miserocordia
    (21/12/16 13:54)

    Gil va dir..
    Si, Gil. Aporta la sabiesa, la bondat i la fe cristiana. Per cert, els 10 M que van cobrar dels rusos per la venda dels terrenys heredats d'una feligresa, on han anat a parar ?. En obres benèfiques ?. En sabiesa ? En bondat? En fé cristiana ?

    Respondre
  • #9 canya al mono
    (21/12/16 13:47)

    Primer avisar cauràs després avisar cauràs i últimament dir ja t'havia avisat que cauries. Si es juga amb l'alçada a la llarga un cau, i el mal es proporcional a l'alçada. Srs. Tots plegats us esteu fent mal i el pitjor de tot que esteu fent mal al país. No digueu desprès que us l'estimeu.

    Respondre
  • #8 Gil
    (21/12/16 13:01)

    Sort encara que tenim els Coprínceps ! El Copríncep Episcopal aporta la sabiesa, la bondat i la fe cristiana. Amb els seu discurs, demana que hi hagi sentit comú. A Andorra, els diners i la política dominen massa ! falta humanitat. Els coprínceps son el que poc ens queda del passat.

    Respondre
  • #7 Rodri
    (21/12/16 10:35)

    La història és cíclica i una vegada més queda clar i patent, a més pressió capitalista cap a les classes obreres, més presència de l'Església, que actua com un drap de llàgrimes per als oprimits ..... despertem d'una vegada!

    Respondre
  • #6 Ordinenc
    (21/12/16 09:59)

    Sr.Bisbe,malament ho tenim els andorrans amb la UE,A aquests poc els importa Andorra,i menys les seves especifitats com dieu i la seva història i cultura.La UE,es com un estat capitalista al que només importen els moviments de diners.Ja cal que Dèu ens empari.

    Respondre
  • #5 Sense límits
    (21/12/16 09:41)

    Pobre bisbe, quins paperots li fan fer. Defensar la falta d'ètica política és molt fort.

    Respondre
  • #4 Prelatura
    (21/12/16 09:32)

    La dreta és la mare del ric, l'esquerra és la mare del pobre, i l'Església la mare dels dos.Ja està bé de prendre'ns el pèl, aquest senyor no representa el poble d'Andorra ni a les seves necessitats actuals, només representa el feudalisme del segle passat.

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts