Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia

MoraBanc llança una nova plataforma per impulsar la banca digital

L'entitat té l'objectiu de doblar els clients que utilitzen les seves tecnologies
El director general de MoraBanc, Lluís Alsina; la  directora de Màrqueting, Comunicació i Qualitat de MoraBanc, Mireia Maestre i el responsable de Banca Digital de MoraBanc, Ignacio Martín, durant la presentació de MoraBanc Digital

MoraBanc llança una nova plataforma per impulsar la banca digital

El director general de MoraBanc, Lluís Alsina; la directora de Màrqueting, Comunicació i Qualitat de MoraBanc, Mireia Maestre i el responsable de Banca Digital de MoraBanc, Ignacio Martín, durant la presentació de MoraBanc Digital

M.B.
Actualitzada 20/12/2016 a les 16:53
MoraBanc ha presentat avui 'MoraBanc Digital', “una nova manera de fer banca” que té l'objectiu de passar del 25% de clients que utilitzen les seves tecnologies, al 50% en un any, “som ambiciosos però creiem que el creixement vindrà sol perquè és la forma natural de comunicar-se”, segons el director general de l'entitat, Lluís Alsina.

Es tracta d'una nova plataforma que permetrà fer qualsevol tipus d'operació bancària a través d'Internet, durant les 24 hores del dia i de manera intuïtiva, ja que l'aplicació és senzilla perquè pugui ser utilitzada per qualsevol tipus de client, amb l'objectiu de facilitar-li la feina, ja que “en cap cas tenim la intenció de tancar oficines, sinó que afegeix valor a la tasca del gestor”, segons han destacat tant Alsina com la directora de Màrqueting i Comunicació de MoraBanc, Mireia Maestre.

Algunes de les funcions principals de la nova plataforma són la capacitat de gestionar l'activitat de comptes i targetes, les inversions amb 'Broker online', consultes dels productes d'estalvi i finançament, i eines com el cercador d'oficines i caixers, i l'espai del client personalitzat. El director general de l'entitat està convençut que és necessari adaptar-se a l'evolució de les tecnologies perquè cada vegada les utilitza més gent, i una bona mostra d'això és que en els darrers cinc anys han vist augmentar els contractes per utilitzar la plataforma online del banc en un 56%, i l'ús d'aquestes s'ha multiplicat per tres.

Una altra dada significativa és que també han evolucionat els hàbits de compra per Internet, de manera que l'ús de les targetes ha crescut en un 54%, i el valor de les operacions per Internet en un 130%. Pel que fa a l'activitat Ecommerce dels comerços d'Andorra, entre el 2011 i el 2016 el nombre d'operacions ha augmentat un 278%. Finalment, l'evolució de seguidors a les xarxes socials també ha crescut fins al 228%.
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477