Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
turisme

Camp celebra que sigui la CEA qui hagi decidit impulsar la marca Andorra

El ministre ha negat que la 'crisi BPA' hagi perjudicat la imatge del país que tenen els turistes tal com planteja la patronal
Francesc Camp,  ministre de Turisme.

Francesc Camp, ministre de Turisme.

Francesc Camp, ministre de Turisme.

ANA
Actualitzada 20/12/2016 a les 16:54
El ministre de Turisme, Francesc Camp, ha valorat avui al migdia la iniciativa de la Confederació Empresarial Andorrana (CEA) per impulsar la marca Andorra. Des del Govern "ho veiem de forma positiva", i davant les crítiques de per què no ho ha tirat endavant el mateix Govern, ha exposat que "que s'impulsi des d'una patronal o des del Govern poc importa, l'important és potenciar la marca Andorra". Així mateix, el ministre ha negat que la 'crisi BPA' hagi perjudicat la imatge del país que tenen els turistes tal com planteja la CEA, "si no, no tindríem els creixements que tenim", ha sentenciat.

Ahir la Confederació Empresarial Andorrana (CEA) anunciava una iniciativa pròpia per impulsar la marca Andorra, amb l'objectiu de donar força a país i inicidir en les seves virtuts. El ministre de Turisme, Francesc Camp, ha valorat de manera "positiva" aquest projecte. Davant les crítiques arribades per part del president de la CEA, Xavier Altimir, en relació al fet que hauria d'haver estat el Govern qui s'hagués posat al capdavant de la iniciativa, ha plantejat que "que s'impulsi des d'una patronal o des del Govern, poc importa", sinó que "l'important és coordinar-nos i potenciar la marca Andorra". No obstant això, ha reconegut que la marca Andorra estava dins les demandes que la CEA els va plantejar ja fa un any.

Camp ha assegurat que des del Govern i des d'Actua ja s'han fet accions per potenciar la marca Andorra, sobretot des de la vessant econòmica, tot i que "queda camí per recórrer", ha afegit. Quan la CEA tingui tota la informació que estan recopilant mitjançant enquestes, "serà molt útil" i plantejarà "accions possibles" a tirar endavant.

D'atra banda, i també contestant a la patronal, que considera que la 'crisi BPA' ha fet perdre reputació al país, el ministre ha assegurat que la imatge que tenen els turistes d'Andorra no ha quedat perjudicada, "si no, no tindríem els creixements que tenim". Per tant "no hi ha hagut un efecte negatiu", tot i que aquesta crisi sí que ha tingut un impacte entre els inversors i empresaris. En aquest sentit, "hem tingut increments, però potser haurien pogut estar més elevats", ha conclòs.
  • #1 pep
    (20/12/16 19:15)

    Han gastat més en promocionar les rebaixes que en fer un treball seriós amb la marca Andorra. És més les campanyes turístiques com aquella de la noia d'abans de l'Andorra Shopping festival, les campanyes de rebaixes pagades des del Govern, l'anunci del just married de paquets de 63 Euros o Cirque du soleil gratis etc. Han fet més mal que bé, seguint en la línea de promoure els mal tòpics d'Andorra com a lloc de preu i barat. Política de promoció de supermercat o de parc temàtic. Cert que s'han incrementat els turistes, però ho han fet en la mateixa linea que a la resta dels Pirineus i seguint la mateixa tendència que a la resta i no ha arribat cap canvi substancial de mercats turístics. Andorra segueix perdent la batalla en atreure els turistes d'alt poder adquisitiu que cada cop més van a la Vall d'Aran o destinacions similars ni és capaç d'atreure mercats com l'Alemany, per què aquests punts no s'han treballat seriosament.

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477