Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Vicenç Mateu entra a la llista com a candidat a cap de Govern de DA

El síndic general es va reunir amb Toni Martí fa uns dies a l’edifici de Govern per comunicar-li les seves intencions
Un destacat membre de Demòcrates per Andorra (DA) s’ha afegit a la cursa per succeir Toni Martí al capdavant de l’executiu. El síndic, Vicenç Mateu, es va reunir amb Martí al despatx de la tercera planta de Govern fa uns dies, segons fonts properes a l’executiu, per comunicar-li que es proposava com a candidat a encapçalar la llista nacional de DA en les pròximes eleccions. D’aquesta manera se suma a una llista que a hores d’ara s’ha reduït pràcticament al ministre d’Exteriors, Gilbert Saboya. La candidatura del ministre de Finances, Jordi Cinca, està del tot descartada després de fer-se públics
  • #21 crisis what crisiswhat crisis
    (23/12/16 09:08)

      Ha sigut el pitjor Govern de l'historia d'Andorra.El més incompetent i el que ha ferit de mort el nostre petit pais. No han sapigut negociar res de bó i ens han venit a un preu molt baix.. 

    Respondre
  • #20 no votare a DA
    (22/12/16 08:42)

    And va dir..
    Penso igual, el meu vot no tindran, un partit que esta venent a Andorra a UE i a Espanya. Se estan carregant el pais

    Respondre
  • #19 And
    (19/12/16 20:43)

  • #18 Fins al collons
    (19/12/16 17:25)

    A Andorra ens cal més treball digne i menys polítics, estem farts de mantenir a tant paràsit amb impostos i tindre cada vegada meyns benestar.

    Respondre
  • #17 Dubto que el Sr. Sindic hagi anat a parlar
    (19/12/16 16:26)

    Alguns dubtem seriosament que en Vicenç Mateu hagi anat a parlar precisament per aquest tema, no és la seva manera de fer.Això mateix ho saben fins i tot a l'oposició. I d'interès a les cadires, poc, donat que ja va refusar per dues vegades cadires ministerials.

    Respondre
  • #16 david
    (19/12/16 16:20)

    Ja seria hora que aquests politics, enlloc de viure de la padrina i no fer res, treballin una mica. No creieu ? Tants ambaixadors, ministres, i carrecs per un poblet petit com Andorra es simplement ridicul.

    Respondre
  • #15 xita
    (19/12/16 15:48)

    hem pensava que no es podia caure mes baix, pero la ficcio passa la realitat. El que hem sap mes greu es que les persones no tinguin l'inteligencia per veure els seus limits. de totes maneres com que no hi ha oposició els de DA poden posar un ximpanse que tindria posibilitats de guanyar.... pobra andorra!!!!!! 

    Respondre
  • #14 Un del nostres
    (19/12/16 15:19)

    La mateixa cançó de sempre, bipartidisme al servei de l'empresa i els diners, cada dia som més vassalls d'Espanya, una legislació més sense referèndum, sense llei de responsabilitat política, sense transparència política i als peus d'Europa,som vasalls.

    Respondre
  • #13 andorrana
    (19/12/16 15:00)

    La primera que manqua es :LLEI DE RESPONSABILITAT POLITICA!!!Quant la veurem?

    Respondre
  • #12 karlitos
    (19/12/16 13:44)

    Lo que importa es la LLei de Responsabilitat Politica que molta falta hace al Principat, a partir d´aquí que s´apresenti el que sigui.

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts