Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Successos

Set establiments de la part alta d'Escaldes, víctimes d'actes vandàlics

Uns brètols han trencat els vidres dels aparadors per accedir a l'interior dels establiments
Un dels establiments afectats pels robatoris i desperfectes

Un dels establiments afectats pels robatoris i desperfectes

Un dels establiments afectats pels robatoris i desperfectes

Fernando Galindo
Actualitzada 19/12/2016 a les 14:03
Fins a set establiments de la part alta d'Escaldes-Engordany, entre el carrer Engordany i la plaça de la Creu Blanca, han estat víctimes de robatoris i desperfectes aquesta matinada. La policia investiga des de primera hora d'avui els fets i, de moment, encara no ha quantificat el valor dels danys. Els brètols han trencat els vidres de diversos aparadors i han forçat els panys per accedir a l'interior dels locals. Els propietaris d'alguns dels establiments afectats han explicat que el valor dels robatoris de diners ha estat simbòlic. 

La cònsol major d'Escaldes-Engordany, Trini Marin, s'ha desplaçat al lloc dels fets aquest matí i ha comprovat els danys que han patit els diversos establiments, entre els quals una perruqueria, una carnisseria, un bar o una agència de mudances.
Etiquetes
  • #12 El miquel!!
    (24/12/16 22:09)

    Continueu donant suport a lala trini jajajajajaja

    Respondre
  • #11 Brutus
    (24/12/16 08:51)

    Axis pretenem entrar a la U.E. sense estar preparats, i amb poca resposta de personal. De qui és la culpa? Li recordo sra. Trini: A bona hora te'n recordes!

    Respondre
  • #10 Pep
    (20/12/16 01:03)

    Nomes vull donar molts anims als dels petits comerços atacats aquesta nit passada, gent treballadora com n hi ha poca !! Molts anims !

    Respondre
  • #9 marieta
    (19/12/16 21:47)

    Fa por pensar que estem perdent un privilegi que tenia el poble andorrà : la seguretat ciutadana. Ara cal veure quin tipus de gent ha comés aquest delicte. A mi m'agradaria que posessin càmeres de seguretat al carrer Engordany. Dono tot el meu suport i ànims als empresaris que han estat atacats.

    Respondre
  • #8 Josefina
    (19/12/16 19:16)

    M'ensembla horrorós elque está pasant a Engordany. Pero....quina mena de gentuza va per aquest carrer?

    Respondre
  • #7 Grandalla
    (19/12/16 17:43)

    Rodri va dir..
    Per favor, el que s'ha de llegir.... Les "necesitas del poble andorrà" són les mateixes k a Europa!? Em sembla que t'equivoques. En el mateix comentari barrejes Privilegis amb professionalitat? El que jo em pensava, sempre a destruir... al fibal tindrem per part de la nostra policia el que ens mereixem, si ni nosaltres mateixos els hi reconeixem el seu esforç i sacrifici kina serà la seva resposta? Nem jugant 

    Respondre
  • #6 @per dadada
    (19/12/16 17:00)

    no es un tema de policies ,es un tema de triar una mica mes el que entra al país ,treballadors a vaig cost però que tal tenen els penals ? sols fa falta donar un tom per el carrer

    Respondre
  • #5 Edu
    (19/12/16 16:40)

    Em venen nàusees amb alguns comentaris, feu molta llàstima.

    Respondre
  • #4 Talibà
    (19/12/16 16:20)

    Benvinguts a Europa de la globalització senyors !

    Respondre
  • #3 Rodri
    (19/12/16 15:22)

    Necessitem una policia europea, la nostra no representa les necessitats del poble andorrà.La Llei del mercat interior i la lliure circulació de persones exigeix una policia més eficient i amb menys privilegis.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts