Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Política

El Govern compra 238 armilles antibales que seran lliurades el primer trimestre del 2017

El Govern ha adquirit 238 unitats d’armilles antibales per a la policia. Un material que serà lliurat durant el primer trimestre de l’any que ve perquè encara s’han de prendre les mides personals dels agents als quals van destinades. Així s’indica en la resposta escrita del Govern a la pregunta del conseller general liberal Carles Naudi respecte a l’adquisició de material per a la policia publicada ahir al butlletí del Consell General. Actualment, la plantilla d’agents de policia compta amb una norantena d’armilles.
També s’han adquirit vuit equipaments de vestimenta tàctica i militar de muntanya per als membres del grup de
  • #9 sense cap interes
    (13/12/16 20:11)

    sense tindre cap interes en qualsevol de les parts, trobo que els policies de la mayeixa manera que els bombers estan equipats per fer la seva feina o qualsevol altre profesional te que tindre el material de proteccio i suficient per fer la seva tasca, no ho trobo una bojeria, el que es tindria que veure si no hi han armilles d'aquestes standard que no cal que siguin "sur mesure" mes economiques e igual d'eficaces, pero per la resta hi han coses pitjors que acabem tirant els diners publics dia a dia

    Respondre
  • #8 Que bé
    (13/12/16 19:50)

     Tanta armilla i després no poden posar un parei de policies a les escoles quan tenim un chiflan donant volten per les escoles, perquè ens fa falta tanta policia ? si la meitat dels dies els pasen fen cafès 

    Respondre
  • #7 CDiego
    (13/12/16 19:33)

    Es realment prioritari aquest equipament? Es Andorra, no Ciutat Juarez o Bagdad.

    Respondre
  • #6 Jose
    (13/12/16 19:05)

    Una altra normativa Europea que afavoreix algú d'aquí i per descomptat al negoci armamentístic,es per aixó que cada vegada paguem més impostos.

    Respondre
  • #5 Albert el funcionari
    (13/12/16 16:41)

    Albert va dir..
    Si us plau Albert, il.lumineunos amb la teva llum.....Penso que tots hauríem de portar una armilla,el futur és bastant incert.

    Respondre
  • #4 estevet
    (13/12/16 16:32)

    238... i per què no 240? Segur que ens haguessin regalat les 2 extres... De totes maneres, hi ha 238 polícies al carrer alhora? Cada agent ha de tenir la seva? Ja que la possibilitat de desgast de les armilles és minça -quants tirotejos a l'any tenim a Andorra?-, quants anys es faran servir? En cas de guerra civil o inter parroquial, els sometents hi tindran accès? Moltes preguntes inútils comparades amb la principal: a qui pertany l'empresa a qui es compra tant material antiavalot i antiterrorista per a un país tant petit?

    Respondre
  • #3 Albert
    (13/12/16 13:45)

    Dos comentaris de gent que no té ni ideia de la realitat del país ni del món.

    Respondre
  • #2 Joan
    (13/12/16 13:00)

    A Andorra sortim a tiroteig diari!!! A partir d'ara, tothom amb armilles, no fos cas que alguna bala perduda ens enxampi a l'encreuament de la Rotonda o davant el Piri...

    Respondre
  • #1 Roger
    (13/12/16 12:17)

    Que ens estem preparant per a una guerra...?

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts