Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Infraestructures

La variant d'Acs-dels-Tèrmes reduirà en 10 minuts el trajecte fins a Tolosa

França inaugura dilluns l’obra amb la presència de Martí i del primer ministre francès
Les autoritats franceses, encapçalades pel recentment nomenat primer ministre Bernard Cazaneuve, inauguraran demà passat la desviació d’Acs-dels-Tèrmes, a la carretera RN-20. La variant permetrà reduir en 10 minuts el trajecte entre Andorra i Tolosa. A l’acte d’inauguració de l’obra hi assistirà el cap de Govern, Toni Martí, que aprofitarà l’esdeveniment per parlar “llargament i extensament” amb el primer ministre del país veí del nord “sobre la Unió Europea”. Així ho va indicar ahir Martí en declaracions realitzades a l’inici del repte solidari dels 17K de Ferran Teixidó al Poliesportiu.
“Vull expressar la meva gratitud a l’Estat francès, ja que tots sabem
  • #17 Carlemany
    (12/12/16 09:29)

    Acs aqui, Tolosa de Llenguadoc a la tele... sembla que estem mirant TV3 i llegint el periodic... ANDORRA IS NOT CATALONIA!

    Respondre
  • #16 Rosa
    (11/12/16 00:17)

    Abans de barallar-nos per AX o ACS, perquè seguim fent-li ECS al túnel fins l'Ospitalet? Potser perquè seria un anar en contra dels interessos d'algú? Segons l'estudi de 1974 18 mesos i un pressupost en aquella època de 300 milions de pessetes.

    Respondre
  • #15 Colonitzacio
    (10/12/16 21:45)

    Acs.....que ridiculs!!!!

    Respondre
  • #14 Cal Murdoch
    (10/12/16 20:47)

    Benvinguda sigui tota millora, ja sigui a Espanya o França! Tant se fa d'on vingui el turista, pero estic d'acord amb el fet que Andorra està espanyolitzada, molt, semblem una colònia ibèrico-cutre/Catalano-antontada. Lamento que no hi hagi més influència francesa, si, més equilibri, menys "cutrerio" espanyolet.

    Respondre
  • #13 Andi Andosino
    (10/12/16 19:31)

    Franquistes no borreis els meus comentaris

    Respondre
  • #12 miquel àngel
    (10/12/16 18:52)

    Enlloc no he vist que el primer ministre francès fes l'esforç de parlar en català, llengua oficial d'Andorra. És allò que és diu: una persona que parla tres llengües és un trilingüe, una persona que parla dues llengües bilingüe i una persona que parla una sola llengua? Depèn espanyol, francès. Si els catalanòfobs no apreciem la nostra pròpia cultura no vindrà cap Voltaire o cap Calderón a apreciar-la.

    Respondre
  • #11 Ax-les-Thermes
    (10/12/16 18:04)

    A Andorra es diu AX: Diari que no publiqueu els comentaris que no interessen?

    Respondre
  • #10 Ax-les-Thermes
    (10/12/16 17:48)

    aquí a Andorra sempre s'ha dit Ax, prou puristes catalans i colonialisme català i espanyol. Un andorrà.

    Respondre
  • #9 pepito
    (10/12/16 17:35)

    un turista es un turista i punt. vinguin d'on vinguin tots son iguals i s'han de respectar tots igual. i tota millora a les carreteres es benvinguda. algú ho havia de dir.

    Respondre
  • #8 Joan
    (10/12/16 16:48)

    #2 va dir..
    Siguent realista, a Andorra no ve gent de nivell cultural alt, ni d'Espanya ni de França, però això és tema per un altre debat. Pretendre, com diu al seu comentari, que el turista francès és de qualitat i l'espanyol poc més que analfabet, és una generalització força absurda.

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts